Axlsson Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Är gratis Sit n' go:sen där man kunde vinna typ 0,10$ bortagna från everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Är gratis Sit n' go:sen där man kunde vinna typ 0,10$ bortagna från everest? Jepps, det verkar så, även NL2 är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 NOD32 hittar virus när man ska ladda ner klienten från hemsidan, är det riggen eller tillfälligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 NOD32 hittar virus när man ska ladda ner klienten från hemsidan, är det riggen eller tillfälligt? Jag skulle inte tro att riggen påverkar din ork att leta i forumet lite efter samma ämne. http://pokerforum.nu/forum/everest-poker/35177-virus.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Det är inte samma "virus" som rapporteras utan ett nytt, men jag fick avaktivera NOD32 för att kunna installera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Fyfan vad everestpoker suger! Bara massa utdragningar! Inga hålkortpar som håller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Fyfan vad everestpoker suger! Bara massa utdragningar! Inga hålkortpar som håller! Få se lite av dina utdragningar du har åkt på då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Har nån strul med Everest idag? Blivit utkastad från samtliga bord 2 ggr inom loppet av 10 min.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Allt har funkat för mig...förutom lite motrigg i slutet av sessionen;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pettson1984 Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Huvudfönstret gör ju så att borden inte blir "rätt" när man gör dem sida vid sida eftersom den hamnar mitt i fönstrerna. Blir heller ingen skillnad när man minimerar.. Hjälp:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Ska de inte fixa en shop så man kan köpa nåt roligt för sina points?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 De lovade en shop för länge sen men det verkar inte bli av. Riktigt chockerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Va drygt! Vad ska man då göra av alla sina poäng? Orka lägga dem på en massa sketna turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Va drygt! Vad ska man då göra av alla sina poäng? Orka lägga dem på en massa sketna turneringar Jag tycker att dom är guld värda, särskilt eftersom dom kan användas även för att betala för sit & go's. Canberra no-limit borden för summit points är också rätt underbara, fast det förstås då får du bara mer poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Jag tycker att dom är guld värda, särskilt eftersom dom kan användas även för att betala för sit & go's. Canberra no-limit borden för summit points är också rätt underbara, fast det förstås då får du bara mer poäng. Har 1000 poäng nu, men de räcker bara till 4st 5$ SNGs.. hellre att man tar en keps eller billig tshirt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Fyfan vad everestpoker suger! Bara massa utdragningar! Inga hålkortpar som håller! Du får hålla koll på när du har mot-/medrigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Vet att frågan har ställts en miljon gånger, och jag vill inte tjata, men undrar om det görs några framsteg med shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Efterlyses: Turbo-SNG på Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hypage Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Är sugen på att försöka lira ihop lite pengar från 0$ genom everest gratisturneringar som ger små vinster...men hur ska man hinna regga sig ? helt omöjligt, har försökt länge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vet att frågan har ställts en miljon gånger, och jag vill inte tjata, men undrar om det görs några framsteg med shopen? det undra jag också, vad händer?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vet att frågan har ställts en miljon gånger, och jag vill inte tjata, men undrar om det görs några framsteg med shopen? Pratade med "Julia" på chatsupporten och hon svarade att det förhoppningsvis skulle komma nu på hösten. In och chatta med supporten och fråga om det så att de känner att folk vill ha en shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Är sugen på att försöka lira ihop lite pengar från 0$ genom everest gratisturneringar som ger små vinster...men hur ska man hinna regga sig ? helt omöjligt, har försökt länge ! Du måste sätta upp dig på väntelistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Funkar inte Pokeroffice till Everest eller bara jag har är så korkad att jag inte får det att funka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Tyvärr fungerar inte PokerOffice för Everest, men det finns ett program som förvandlar Everest handhistorier till PartyPoker format så att PokerOffice kan läsa dem. Everest2PokerOffice kan laddas ner genom följande länk: http://www.pokerboard.nl/files/everest2pokeroffice1.0.rar Tyvärr vet jag inte hur väl programmet fungerar, men kanske har någon spelare på forumet använt programmet och kan ge oss mer information. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Finns det något annat program istället för Pokeroffice som man kan använda till Everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts