stackbrat Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Riggat? Tror nog det är så överallt att det bestäms redan före floppen vilka kort som ska komma upp. Förmodligen redan när handen startar. Är det så? Jag vet att det antagligen inte spelar någon roll ur ett lsump perspektiv men det KÄNNS ju onekligen så, varför sitter man annars och kör sitt mantra när man får all in synad av AQ när man har KK "inget ess, inget ess, inget ess, inget jäääävla ess, komigen!!!" Sen känns ju hela grejen med möjligheten att bygga osannolika händer och potter ökar om de på förhand kan bestämma vilka kort som ska delas ut och hur brädan kommer att komma. Uscha, kändes läskigt av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Är det så? Jag vet att det antagligen inte spelar någon roll ur ett lsump perspektiv men det KÄNNS ju onekligen så, varför sitter man annars och kör sitt mantra när man får all in synad av AQ när man har KK "inget ess, inget ess, inget ess, inget jäääävla ess, komigen!!!" Sen känns ju hela grejen med möjligheten att bygga osannolika händer och potter ökar om de på förhand kan bestämma vilka kort som ska delas ut och hur brädan kommer att komma. Uscha, kändes läskigt av någon anledning Ungefär som att skrapa en Trisslott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Om en utbetalning via Visa Credits dröjer mer än 15 affärsdager kan du kontakta spelarsupporten. De kan då kontakta vår bank för att undersöka närmare var din utbetalning är. I vilket fall som helst finns det ingen anledning till oro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Vi har tillfälligt dragit tillbaka den nya versionen av mjukvaran som vi lanserade förra veckan. Detta med anledning av att lanseringen resulterade i tekniska problem som orsakades av den höga volymen av nedladdningar av mjukvaran. Vi kommer dock att åter lansera den nya versionen för svenska spelare i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Det är alldelles för enkelt att misclicka sig bort från ett bord, det borde komma upp en ruta där man får välja om man verkligen vill stänga bordet. Överlag är Everestklient väldigt omständig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Det är ett bra förslag att ha en ruta som kommer upp innan bordet stängs, där spelare ombeds att bekräfta att de vill lämna bordet, så att spelare inte stänger ner bord av misstag. Jag ska kolla upp om det finns möjlighet att införa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icebird Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Finns det naganstans en lista med alla utgifter som kan uppsta om man tar ut pengar fran EverstPoker med Visa kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Everestpoker kraschar när jag byter upplösning (på skrivbordet), någon annan som har problem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Det är ett bra förslag att ha en ruta som kommer upp innan bordet stängs, där spelare ombeds att bekräfta att de vill lämna bordet, så att spelare inte stänger ner bord av misstag. Jag ska kolla upp om det finns möjlighet att införa detta. Måste fixas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 22 Januari , 2007 Rapport Share Postad 22 Januari , 2007 Det är alldelles för enkelt att misclicka sig bort från ett bord, det borde komma upp en ruta där man får välja om man verkligen vill stänga bordet. Överlag är Everestklient väldigt omständig. Håller med. Misslickar ibland ner bord flera ggr per session. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Hur lång tid brukar en cashout ta till neteller? Första gången, men det kanske inte har någon betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 2-3 dagar brukar det ta. Oftast 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Jag har väntat sen i torsdags på min första uttagning från Everest till Neteller. Sorgligt långsammt om man jämför med många andra sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Har alltid tagit två bankdagar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Gått mer än 2 dygn nu. Börjar bli trött på att vänta. Cashat ut från Många sajter till neteller o inga har varit såhär sega. Får jag inte dom blir jag Riktigt trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 Gått mer än 2 dygn nu.Börjar bli trött på att vänta. Cashat ut från Många sajter till neteller o inga har varit såhär sega. Får jag inte dom blir jag Riktigt trött. freddola - hör av dig till spelarsupporten så får du mer information om din utbetalning. Det är som Joey säger, du ska inte behöva vänta mer än två bankdagar från det att du begär din utbetalning tills pengarna finns tillgängliga på ditt NETeller-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xaitra Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 är riktigt dålig på att söka men gjorde en snabbsökning och hittade inget. EverestPoker ni har inte funderat på att göra om kö systemet till borden? Känns så ansträngande att behöva ställa sig i kö på alla borden sen då man tar en plats måste man söka igen. Bättre om man kan ställa sig i kö på enskilda bord som på de flesta sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 är riktigt dålig på att söka men gjorde en snabbsökning och hittade inget. EverestPoker ni har inte funderat på att göra om kö systemet till borden? Känns så ansträngande att behöva ställa sig i kö på alla borden sen då man tar en plats måste man söka igen. Bättre om man kan ställa sig i kö på enskilda bord som på de flesta sidorna. Det finns en hel tråd om det... http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27263 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miljohn Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Kan man sätta in 1000 dollar med mastercard eller finns det nån limit för insättningar med kort ? Måste uppgradera neteller kontot , men det tar ju några dagar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Maxgränsen för insättningar med betalkort ligger på 300$ per affärsdag för nya spelare som gör en första insättning på sitt spelarkonto och på 600$ för övriga spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Vad kan man göra med summit pointsen man tjänar ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Vad kan man göra med summit pointsen man tjänar ihop? Spela SnG och tuneringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Vilket nätverk ingår Everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Vilket nätverk ingår Everest? egen sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-A.E- Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 När man ska göra en utbetalning kan man välja mellan diverse olika alternativ, VISA credits är det en utbetalning till sitt visa kort eller nånting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts