Ferna Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 bullshit! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Det går att ändra namn! Spelade HU mot en kille som ändrade namn 3 ggr på 10 minuter! -Spelade han inte bara med olika konton frågar ni då? Knappast eftersom alla hans nick innehöll mitt nick+svärord!!!!! Så det som representanten säger är lika sant som att VIP-shopen kommer snart....... Jag vet tyvärr inte hur man gör dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Finns det SH Turbo sng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank789 Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Sajtrep, jag satte in $500 hos er och innan jag börjat spela hos er blir mitt konto fryst "pga ovanlig aktivitet". Nu krävs det en lång radda dok för att verifiera mitt konto, kan ni hjälpa mig i denna fråga. Supporten verkar inte vara särskilt tillmötesgående direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Sajtrep, jag satte in $500 hos er och innan jag börjat spela hos er blir mitt konto fryst "pga ovanlig aktivitet". Nu krävs det en lång radda dok för att verifiera mitt konto, kan ni hjälpa mig i denna fråga. Supporten verkar inte vara särskilt tillmötesgående direkt... PM:a mig ditt nick så kan jag kolla upp saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 24 Mars , 2009 Rapport Share Postad 24 Mars , 2009 Jag har precis börjat spelat hos er, Frank allvar satt du in 500$, bruka inte lägga in så mycket pengar. Börja nyss på Everest Poker och tycks inte gillar den inte så mycket, kan dröja en stund innan man vänjer sig vid den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fico0 Postad 25 Mars , 2009 Rapport Share Postad 25 Mars , 2009 -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Mars , 2009 Rapport Share Postad 25 Mars , 2009 Blurk, maj gad vilken sunkig sajt! Fick ett mejl från poker.se där det stod att jag skulle få $1000 om jag satte in $5 och uppgav koden PSE1000. När jag knappade in koden i klientens ruta för bonuskoder så får jag svaret att den koden gäller inte mig. Oki, najs...jag spelar en stund, gillar inte grafiken så jag bestämmer mig för att casha ut eftersom sajten inte levde upp till mina förväntningar och inte kunde fullfölja med "utlovad" insättningsbonus. Jag hade satte in $100 via mitt visakort (som klienten inte hade några problem med att ta emot) spelade upp till över $200. När det väl var dags att föra över pengarna till mitt visakort så, NEJ man måste överföra MINST $250 och det kan ta upp till 2 veckor. Skämt eller?? Nej that's Everest poker. Mitt betyg? Ännu en sajt som är ute och cyklar Hej! Kan du skicka mig ditt spelarnamn så ska jag kolla upp varför du inte fick bonusen. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank789 Postad 25 Mars , 2009 Rapport Share Postad 25 Mars , 2009 PM korgen var full när jag skulle skicka till er. Postar här istället: Har fortfarande inte fått något svar... Spelar vanligtvis 7-9 bord 0-5/1 och 80-100h per månad så jag är en bra spelare. De här får mig att se rött, kan ni inte lösa det här nu!? Jag har som sagt fått mitt konto spärrat pga "ovanlig aktivitet" och utan att ens spelat en hand hos er. Jag hoppas att ni löser det här under morgondagen annars åker pengarna ut snarast... /Frank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Mars , 2009 Rapport Share Postad 25 Mars , 2009 PM korgen var full när jag skulle skicka till er. Postar här istället: Har fortfarande inte fått något svar... Spelar vanligtvis 7-9 bord 0-5/1 och 80-100h per månad så jag är en bra spelare. De här får mig att se rött, kan ni inte lösa det här nu!? Jag har som sagt fått mitt konto spärrat pga "ovanlig aktivitet" och utan att ens spelat en hand hos er. Jag hoppas att ni löser det här under morgondagen annars åker pengarna ut snarast... /Frank Hej! Jag ska kolla detta med en gång. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fico0 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fico0 Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 29 Mars , 2009 Rapport Share Postad 29 Mars , 2009 Finns det SH Turbo sng? återigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 9 Juni , 2009 Rapport Share Postad 9 Juni , 2009 Kul 7 av 9 spelare på Hanoi1 är tyskar får väl in o representera... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 24 Juni , 2009 Rapport Share Postad 24 Juni , 2009 Vad är minsta insättning med MB respektive Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Satte in 100$ och började lira idag, såg sedan uttagningsalternativen och jag har varken visa, moneybookers o alla alternativ dem hade. Går det inte bara att få casha ut till ett vanligt löne konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 9 Juli , 2009 Rapport Share Postad 9 Juli , 2009 Satte in 100$ och började lira idag, såg sedan uttagningsalternativen och jag har varken visa, moneybookers o alla alternativ dem hade. Går det inte bara att få casha ut till ett vanligt löne konto? Hur satte du in pengar? Mitt tips är att ordna ett visa (är väl ett måste i dagens samhälle?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Satte in 100$ och började lira idag, såg sedan uttagningsalternativen och jag har varken visa, moneybookers o alla alternativ dem hade. Går det inte bara att få casha ut till ett vanligt löne konto? Hej Thun.99, Nedan följer en del alternativ: Alternativ 1: Du kan kolla med din bank vad för avgifter de har för att lösa in utländska checkar utställda i angingen USD, british pound eller € Alternativ 2: Om check är för dyrt är "FraXioN's" råd att skaffa VISA-kort ett bra alternativ. Alternativ 3: E-plånbok MVH, Anders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Undrar bara hur många dagar det tar innan supporten svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Vilken seröst support ni har, pratatde just med Jennie där och hon sa att de måste ha slarvat bort mailet. Hoppas de inte slarvar med persondata och kreditkortsnummer och annat också. Är ju fan katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Var repportar man bots? e en snubbe som shortstackar NL25 och är inne 24 fucking 7, på alla bra bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 14 Juli , 2009 Rapport Share Postad 14 Juli , 2009 Var repportar man bots? e en snubbe som shortstackar NL25 och är inne 24 fucking 7, på alla bra bord. Shortstacka NL25 in me 5 o allin eller fold? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Dog Everest nyss eller? Eller är det bara problem hos mig? Får väl gå ut o dricka bärs i solen istället för att ruttna hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vad är det som händer ni verkar ha enorma server problem! Nån representant här??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 17 Juli , 2009 Rapport Share Postad 17 Juli , 2009 Vad är det som händer ni verkar ha enorma server problem! Nån representant här??? Har samma problem vad fan är det som händer!! everest fixa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts