danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 vilken Mats?Killen som sa att han skulle syna all-in med AA, han är typ NÖTPROFFS, och jag var bara lite ironisk i mitt 1:a inlägg! Han har typ vunnit EPT o sånt Citera
stachka Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 HEHE jaja men MAtsen ska ut, liksom alla som heter Bronson, sen resten av Svennssons och sagströms tar jag ut på finaltable:) Citera
danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 HEHE jaja men MAtsen ska ut, liksom alla som heter Bronson, sen resten av Svennssons och sagströms tar jag ut på finaltable:) Har vi ingen deal då? Citera
stachka Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 var det nå mer som ska spela då? tror fan att Erik Sagström är med, tyckte jag såg hans nIck på listan, måste ju kunna identifiera fiskarna. Citera
stachka Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2006 nähh...inte än, måste väga alla fördelar och nackdealar:) ingen deal ÄN, blir nog ingen, men vadå seriöst jag akn ju inte låta dej spela på min Konto, så det kan man glömma, enda som funkar är gå lagligt igenom dealen med Ongame support om de tillåter den, och så vill jag ha 4,5 k i så fall. Citera
brainslicer Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Hamnade i en sits förut med 2st sista stage biljetter till GT på ongame, då frågade jag för skojjs skull vad jag gör med den andra GT-biljetten om jag eventuellt klarar båda kvalen. Det gick tydligen att byta till mindre turneringar av motsvarande värde iaf. I ditt fall tex 50 x 100$ tickets typ , men inge cash direkt. Citera
stachka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 jasså hehe roligt:) Men det skulle kanske funka för mig! 50 gg 100dollars tickets..är inte så dåligt, om man nu tänker vinna nåt av de 50 tureningar man ska spela...nån måste ju man få betalt på Citera
mariani Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jag kmr lira. Vann min biljett på andra steg 3 försöket. Citera
Mattie Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jag bjuder $4k för en biljett under förutsättning att det är okay med siten att ni säljer. Citera
stachka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 torr jag ska lira jag också kan itne tänka mig att åka ut Innan ITM, fast allt kan ju hända, men häng kvar här i forumet nån vecka, jag kanske ångrar mig. Citera
badtorsker Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 kan itne tänka mig att åka ut Innan ITM, fast allt kan ju hända Self confidence Citera
stachka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 JAPP jag är ganska självsäker på mig själv gick ITM i alla turneringar jag spelade sista 5 dagar. Känns bra Citera
stachka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Köper en biljett för 3000$. menar allvar, inget skämthär, blir en massa krångel i såfall! Citera
badtorsker Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 JAPP jag är ganska självsäker på mig själv gick ITM i alla turneringar jag spelade sista 5 dagar. Känns bra Grejen är att även om du är jävligt bra,vilket jag inte vet om du är, så krävs det inte alls mycket för att du ska åka ut före ITM,sorgligt men sant. Citera
stachka Postad 13 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 13 Oktober , 2006 JAPP jag är ganska självsäker på mig själv gick ITM i alla turneringar jag spelade sista 5 dagar. Känns bra Grejen är att även om du är jävligt bra,vilket jag inte vet om du är, så krävs det inte alls mycket för att du ska åka ut före ITM,sorgligt men sant. Ju jag vet! man kan bli badbeatat också, det är fortfarande en utslags turnering. hehe. MEn vad ska man göra. Jag ska i allafall spela. åker jag ut SYND, livet går vidare. hehe Citera
badtorsker Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 JAPP jag är ganska självsäker på mig själv gick ITM i alla turneringar jag spelade sista 5 dagar. Känns bra Grejen är att även om du är jävligt bra,vilket jag inte vet om du är, så krävs det inte alls mycket för att du ska åka ut före ITM,sorgligt men sant. Ju jag vet! man kan bli badbeatat också, det är fortfarande en utslags turnering. hehe. MEn vad ska man göra. Jag ska i allafall spela. åker jag ut SYND, livet går vidare. hehe Okej,då är det väl bara att önska dig lycka till då! Citera
martenmania Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Undrar hur det blir med den här turneringen, då även Ongame blockat / kommer att blocka USA. Citera
Elvis Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Undrar hur det blir med den här turneringen, då även Ongame blockat / kommer att blocka USA. Besked på måndag: We know that many of you are concerned about how the new Unlawful Internet Gambling Enforcement Act in the United States will affect the ONPC. We're continuing our discussions here this weekend and will post an official update by Monday at the latest. Best regards, The ONPC Team Citera
stachka Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2006 NEJ är det sant?..vadå blocka, pls förklara närmare , hänge rinte riktigt med i vad som händer i Usa Citera
danielfroberg Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Dem spärrar amerikanska spelare från siten, p.g.a en ny Lag. Citera
Elvis Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Nu har beskedet kommit. Ongame Network Poker Classic kommer inte att vara en $5 Million Guaranteed längre. I stället blir det en $100K added (plus att 45 får åka till Barcelona, vilket säkert är värt runt $50K till). http://www.ongameclassic.com/blog/ Citera
stachka Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Nu har beskedet kommit. Ongame Network Poker Classic kommer inte att vara en $5 Million Guaranteed längre. I stället blir det en $100K added (plus att 45 får åka till Barcelona, vilket säkert är värt runt $50K till). http://www.ongameclassic.com/blog/ fan DET DÄR är ju riktigt kasst!! känns som att man blir lurad på nåt sätt, antar att vissa spelare som DAniel Negreanu kommer att vara riktigt besvikna och sälja sin biljett eller nåt! ja riktigt äckligt, läste nyss på hemsidan. Citera
psykologen Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Känns nästan bra att jag åkt två gånger på bubblan i satelliten. Det gav några lusingar i alla fall. Ogillar starkt Bet24 där jag spelade. Med tanke på att Ongame inte ens följer vanliga NLTH regler så finns det inga skäl att spela där nu när det inte blir något övervärde förutom en tripp till Barcelona och lite småstash extra. Det är ju inte heller så att man frivilligt spelar en 5000 $ buyin online när klienten är buggig som tusan med återkommande serverproblem. Citera
Recommended Posts