Gå till innehåll

Ditt speltips till oss


Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bordeaux - Liverpool X

 

Liverpool ska var klassen bättre, men ute i Europa har man aldrig visat riktigt vad man går för, snittar jävligt lågt i målskyttet på bortaplan.

Riktigt målsnål match, 0-0 eller 1-1 spelas.

 

Chelsea - Barcelona

 

Chansar på över 3.5 mål, backar upp med över 2.5.

Mycket talar för en målrik match, inte minst chelseas tredjemålvakt.

Två anfallsglada lag som ofta spelar uppemot 3 mål inbördes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bordeaux - Liverpool X

 

Liverpool ska var klassen bättre, men ute i Europa har man aldrig visat riktigt vad man går för, snittar jävligt lågt i målskyttet på bortaplan.

Riktigt målsnål match, 0-0 eller 1-1 spelas.

 

Chelsea - Barcelona

 

Chansar på över 3.5 mål, backar upp med över 2.5.

Mycket talar för en målrik match, inte minst chelseas tredjemålvakt.

Två anfallsglada lag som ofta spelar uppemot 3 mål inbördes.

Varför lägger du inte ut oddsen du lirar till? Rätt så ointressant att se rekar utan att veta någon värdering. I så fall så ska man ju i princip enbart lira favoriterna. För övrigt så förstår jag inte heller vad du menar med att Liverpool inte visat vad man går för ute i Europa. Vann Champions League 2004/2005, vann sin CL grupp 2005/2006 för bl.a. Chelsea..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lägger du inte ut oddsen du lirar till? Rätt så ointressant att se rekar utan att veta någon värdering. I så fall så ska man ju i princip enbart lira favoriterna. För övrigt så förstår jag inte heller vad du menar med att Liverpool inte visat vad man går för ute i Europa. Vann Champions League 2004/2005, vann sin CL grupp 2005/2006 för bl.a. Chelsea..

 

Stats för Pool borta , gruppspel, segeråret 04/05

 

Olympiacos 1 - 0 Liverpool

Liverpool 3 - 1 Olympiacos

 

Monaco 1 - 0 Liverpool

Liverpool 2 - 0 Monaco

 

Deportivo 0 - 1 Liverpool

Liverpool 0 - 0 Deportivo

 

Resultat: Öste in mål på bortaplan, jadå.

 

05/06? Svagt minne av ett eller två bortamål mot betis och anderlecht, hittade dock inga resultat.

 

06/07?

Dagsform?

 

Dagsform+bortaplan tror jag inte kan resultera i annat än max 1 mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stats för Pool borta , gruppspel, segeråret 04/05

 

Olympiacos 1 - 0 Liverpool

Liverpool 3 - 1 Olympiacos

 

Monaco 1 - 0 Liverpool

Liverpool 2 - 0 Monaco

 

Deportivo 0 - 1 Liverpool

Liverpool 0 - 0 Deportivo

 

Resultat: Öste in mål på bortaplan, jadå.

 

05/06? Svagt minne av ett eller två bortamål mot betis och anderlecht, hittade dock inga resultat.

 

06/07?

Dagsform?

 

Dagsform+bortaplan tror jag inte kan resultera i annat än max 1 mål.

lol, stöder ju knappast ditt X spel i alla fall. Utöver det så kan man ju inte bara plocka vissa matcher utan måste välja alla.

04/05

Leverkusen - Liverpool 1-3

Juventus - Liverpool 0-0

Chelsea - Liverpool 0-0

Milan - Liverpool 5-6

 

05/06

Betis - Liverpool 1-2

Anderlecht - Liverpool 0-1

Chelsea - Liverpool 0-0

Benfica - Liverpool 1-0

 

06/07

PSV - Liverpool 0-0

 

1 förlust på 9 senaste matcherna i Europa för Liverpool som "aldrig riktigt visat vad man går för ute i Europa." Dessutom är dagens motstånd, Bordeaux, troligen sämre än samtliga motståndare, förrutom Anderlecht, som LFC har mött under dessa 9 matcher.

 

Jag har själv lirat Liverpool (draw-no-bet) till 1.89. FORZA LFC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olympiakos - AS Roma 1X, 1.42x pengarna.

 

Roma drabbas av mycket skador och Olympiakos har en fin hemmaklack.

 

Bordeaux - Liverpool, X2, 1.30x pengarna.

 

Liverpool saknar dock Steven Gerrard, men bör inte hindra dem från att spela åtminstonde X.

 

Chelsea - Barcelona, över 2.5 mål, 2.15x pengarna

 

Chelsea spelar med tredje målvakt (!) och matchen lär bli lika het som de tidigare mellan de två lagen. Minst 3 mål kommer vi få se!

 

Odds totalt: 3.97x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRATIS PENGAR

 

Match: Västerås - Sundsvall

Spel: 2a/ -1.5

Odds: 1.40/ 1.80 på div bookies

 

Västerås har hittat formen, såg matchen i Växjö i fredags och VIK spelade riktigt bra och har många spelare just nu som kan avgöra matcherna. Att matchen slutade med ett oavgjort resultat var domarens fel, 14 mot 4 tvåminutare gjorde att VIK fick spela boxplay halva matchen. Trots det så var matchen aldrig i Växjös fördel.

 

Satsa hårt, vinn mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GRATIS PENGAR

 

Match: Västerås - Sundsvall

Spel: 2a/ -1.5

Odds: 1.40/ 1.80 på div bookies

 

Västerås har hittat formen, såg matchen i Växjö i fredags och VIK spelade riktigt bra och har många spelare just nu som kan avgöra matcherna. Att matchen slutade med ett oavgjort resultat var domarens fel, 14 mot 4 tvåminutare gjorde att VIK fick spela boxplay halva matchen. Trots det så var matchen aldrig i Växjös fördel.

 

Satsa hårt, vinn mer!

Va? Du skriver att VIK har hittat formen men råder ändå folk att satsa på sundsvall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Du skriver att VIK har hittat formen men råder ändå folk att satsa på sundsvall?

 

Sorry, såg det nu. Spelet ska ju självklart vara en 1a, hoppas ni förstod det. Fick någon form av hjärnsläpp.

 

Matchen har börjat bra hittils iaf.

 

06.34 1 - 0 EQ Västerås

13. OLHEDEN, Rasmus(60. MEIJER, Sebastian 24. EKSTRÖM, Rikard)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match: Almtuna-Rögle

Spel: X

Odds: 4.35

 

Rögle suveräna så här långt, men Almtuna har lyckats stoppa både Leksand ocg Löven på hemmaplan. Almtuna kan mycket väl sno en pinne här av Rögle.

Match: Hammarby-Elfsborg

Spel: X2

Odds: 1.44

 

Tror Elfsborgs motivation står sig hela vägen här men fegar lite och spelar ett X2. Elfsborgs mittback Augustsson skadad, Eguren som varit bra i HIF på sistone är avstängd, och frågetecken för Paulhino.

Match: Timrå - Luleå

Spel: 1

Odds: 1.55

 

Timrå obesegrade på hemmaplan. Spelar med 4 fulla kedjor.

Luleå har 4 raka förluster och en del skadebekymmer.

 

Tror Timrå är dagens säkraste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tycker att Indianapolis är intressanta mot New- England i helgen. Det bästa odds jag hittat är 2.35 på unibet (har bara letat på Unibet och betbrain. Märkligt nog finns bara ett odds på betbrain (ladbrokes). Vet inte om det beror på att jag är dålig på att söka eller något annat. Någon som vet något bättre odds på denna match?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att Indianapolis är intressanta mot New- England i helgen. Det bästa odds jag hittat är 2.35 på unibet (har bara letat på Unibet och betbrain. Märkligt nog finns bara ett odds på betbrain (ladbrokes). Vet inte om det beror på att jag är dålig på att söka eller något annat. Någon som vet något bättre odds på denna match?
Instämmer, Pinnen har dock 2.59 på Colts.

 

Kolla under "Home - Away" istället för "1x2", för man tar bort kryssalternativet när man bettar NFL pga att det i princip aldrig sker.

 

Ska nog lägga en peng på Colts, om det blir ett riktigt spel eller enbart en tv-peng bestämmer jag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...