Mjukis Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Postad 9 Oktober , 2006 Hemsidan är uppdaterad, nu ska medlemsregistret fungera och ni har möjlighet att redigera info om er själva samt lägga upp bild och lite annat smått och gott... Citera
Mjukis Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Inte klart ännu, fler ändringar är på G men det är buggletning på gång innan.... Får man se dig på klubben snart? Citera
OzzzaJa Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 vet inte riktigt, spelar ingen poker nu för tiden men tycker fortfarade att det väldigt kul att spela live.. ekonomin är ett problem dock EDIT: kommer på fredag, mycket bra Citera
Willy_Wonka Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 men jaha. jag lägger till en bild men den blev inte bra, så jag försöker ta bort den men då får jag upp något syntax error bla bla bla. nu har jag en vit ruta som bild, tilt. han som gjort sidan fanns i medlemmar va? vad heter han mjukis? Citera
DiegoForlan Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Peter Boman, heter han som gjort sidan ! Citera
Recommended Posts