sturedenstore Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Jag lirar mestadels turneringar, dels för att jag anser mig själv som en okej turneringsspelare samt för att jag tycker det är klart roligast. Jag kommer ofta ITM och jag är mycket nöjd med mina resultat på senare tid. Jag har däremot lite problem med spelet efter bubblan till finalbordet. Allt som oftast brukar jag ligga runt Average när bubblan spricker men sen har det en tendens att gå sämre och jag åker ofta ut precis innan finalbord, Några erfarna turneringsspelare som kan dela med sig av sina kunskaper om spelet efter bubblan? Citera
Strappa Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 spela aningen hårdare före bubblan? tror det ger det nåra extra tillfällen att gå riktigt långt till priset av att du missar ITM ibland. tänk på en enda top 3-placering motsvarar många ggr att klämma in sej precis på pengarna. menar inte att du ska bli helt vild....men skruva upp tuffheten nåra grader bara.....så kommer det att hända bra saker för dej i längden. Citera
Sasquat Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 De flesta blir ju "uber" tighta innan bubblan, var aggro då, sno mörkar. Så spelar nästan alltid jag, funkar för mig iaf....... prova det........ Citera
Recommended Posts