dunkarn Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Han hade ju en bra read på honom Jag hade skämts om jag foldat i det läget, även fast det var korrekt i detta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Kan någon berätta om handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 löjlig struktur 2 spelare ute o resten har ca 5bb var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Så rätt/kul/whatever att finalspelet går nästa vecka och Aftonbladet pangar på med segerartikeln redan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 haha omfg lol ...ja vad säger man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Det va ju final idag m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matt83 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Det va ju final idag m8 Bara första delen av finalen. Tre personer kvar men aftonbladet har lagt ut vem som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 suck ... nåja kul för aftonhoran att vara först nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Expressen har gjort samma blunder. Ligger fortfarande ute för er som vill veta... http://expressen.se/index.jsp?a=754549 Sanslöst inkompetent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaqk Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 Segerintervjun finns på Expressen-teve: http://expressen.se/?d=1882 EDIT: Inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrissy Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 vem vann då? pm mig om man ej får skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrissy Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 never mind...tog reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxinhoe Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 never mind...tog reda på det pm plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrissy Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 jag hoppas fasen det går e betta på vem som vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 jag hoppas fasen det går e betta på vem som vinner Jo, den chansen är nog jävligt stor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 pma mig om vinnaren så vore det ball Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snerki Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 jag hoppas fasen det går e betta på vem som vinner Ja, hörde att sidan där man kan betta på vem som vann FotbollsVM 2006 även erbjuder det oddset. Mina pengar är på Brasilien... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 17 November , 2006 Rapport Share Postad 17 November , 2006 ^ Haha, känns som det spelet är lite -EV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 18 November , 2006 Rapport Share Postad 18 November , 2006 Glimne igen, finalomgången, ännu ett tydligt tecken på att han inte vågar kritisera proffsen men risk för att göra bort sig. Pott mellan Dilba (QJ) och andra klonkartjejen (AQ) sitter med position. Dilba rejsar och blir callad. Brädan Axx och Dilba betar och får syn. Glimne tycker då att hon borde höjt med träff på A vilket jag inte ser någon anledning till på den brädan. Se blev det nercheckat till river vilket inte klonkartjejen gjorde så bra. Men det är så typiskt att Glimne tycker att hon skulle raisat på floppen. Nu till det roliga. Kvalspelare (94) och Storåkers (AA). Kvalspelare raisar och får endast syn och nu hade inte Glimne (som normalt tycker att man ska trycka till där) något att påpeka om för det var ju ett proffs som spelade. Tycker att situationerna är likvärdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Bra att Storåkers vann i alla fall. Hellre det än Dilba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jessve Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Jepp, skönt att rätt person vann! Som han psykade henne och styrde hennes spel hela tiden. Sånt är så härligt att se ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Jepp, skönt att rätt person vann! Som han psykade henne och styrde hennes spel hela tiden. Sånt är så härligt att se ... daaaaaaaaaaaaarn jag missade avsnittet... gråt, hade velat se... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hm bara jag som hörde fel eller? Storåkers kollar på (55) innan man fåt sett Diblas hand. - Dålig hand samma situation, samma poss, Dilba plockar upp (55) - Det här är en bra HU hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
powerbabe Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Någon som vet när nästa omgång av pokermiljonen är och vilka ska vara med då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hoppas tv4 inser hur dåligt skiten är och börjar visa nåt sevärt pokerprogram istället för å göra en till säsong.. (troligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts