Djens Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Vad föreställer hans avatar`?? hur hinner han posta så mycket medans hans pelar så lite? Varför heter han..."klyka" istället för "Kaka"? Varför är jorden sm klyka bor på rund?` Är hans förnamn george`? Kommer Stahl kommentera denna tråd? Och vad för dum oneliner kommer eurythmech att skriva? Kommer Hjort banan mig för jag skapat denna tråd? Varför skrev jag banan när jag menade päron ovan? Vem e först ops vara på alla frågor? Varför skapade jag den här tråden? Varför är vaniljvodka godare än citronvodka? ta frågan ovan o repetera om man heter Jens med D.- Är katter sötare än uttrar? Hur full e smitaren just nu? Hur mycket är det i pant på en polsk colaflaska i schweiz? SKÅL! Om du höjt pre med 67d o floppen kommer 45dAu , turn kommer Tj , river kommer Kd och det sista kortet är 8d, hur går du allin för de pengarna du har kvar när du foldade mot AAs reraise preflop? Jag kommer säkert på mer senare Edit: Jag kommer försöka svara jag oxå, så gott jag kan, klockan komemr troligen vara runt 4 på natten idag. Jag tar inte ansvar för att mina svar kommer va rumsrensa. Citera
Smitaren Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Hur full e smitaren just nu? Inte ett dugg, men snart kanske... Citera
Klyka Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Vad föreställer hans avatar`?? hur hinner han posta så mycket medans hans pelar så lite? Varför heter han..."klyka" istället för "Kaka"? Varför är jorden sm klyka bor på rund?` Är hans förnamn george`? Dessa frågor finner jag mest svårbesvarade. Många små kuggar går i mitt huvud för att försöka tolka den här tråden... Citera
Djens Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Jag förväntar mig många långa sofistikerade (fan, kola hur bra ajg stavar påf yllan!!! ) svar 'på de!!!! Citera
Hjort Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Kommer Hjort banan mig för jag skapat denna tråd? Förutsatt att du inte menade något snuskigt angående bananer så går det att ordna ja. Citera
Klyka Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Jag förväntar mig många långa sofistikerade (fan, kola hur bra ajg stavar påf yllan!!! ) svar 'på de!!!! Jsg håller det öppet för fria svar först. Citera
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Kommer Stahl kommentera denna tråd? Ingen tråd utan en kommentar från Stahl. Se nu till att inte dricka alldeles för mycket, din späda kropp kan inte ta upp hur mycket alkohol som helst Citera
Zyr Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 klykas avatar kommer väl ifrån simpsons, ufot i skogen! Citera
Klyka Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ingen tråd utan en kommentar från Stahl. Se nu till att inte dricka alldeles för mycket, din späda kropp kan inte ta upp hur mycket alkohol som helst Ajajaj, inget OT nu tack. Denna tråd handlar om mig. MIG! Citera
Klyka Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 klykas avatar kommer väl ifrån simpsons, ufot i skogen! Nära, min rika katt, nära. Men inte riktigt. Citera
The Grand Bark Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Vad föreställer hans avatar`?? hur hinner han posta så mycket medans hans pelar så lite? Varför heter han..."klyka" istället för "Kaka"? Varför är jorden sm klyka bor på rund?` Är hans förnamn george`? Kommer Stahl kommentera denna tråd? Och vad för dum oneliner kommer eurythmech att skriva? Kommer Hjort banan mig för jag skapat denna tråd? Varför skrev jag banan när jag menade päron ovan? Vem e först ops vara på alla frågor? Varför skapade jag den här tråden? Varför är vaniljvodka godare än citronvodka? ta frågan ovan o repetera om man heter Jens med D.- Är katter sötare än uttrar? Hur full e smitaren just nu? Hur mycket är det i pant på en polsk colaflaska i schweiz? SKÅL! Om du höjt pre med 67d o floppen kommer 45dAu , turn kommer Tj , river kommer Kd och det sista kortet är 8d, hur går du allin för de pengarna du har kvar när du foldade mot AAs reraise preflop? Jag kommer säkert på mer senare Edit: Jag kommer försöka svara jag oxå, så gott jag kan, klockan komemr troligen vara runt 4 på natten idag. Jag tar inte ansvar för att mina svar kommer va rumsrensa. Fan, här ligger man däckad i flunsan, mina lungor ligger upphostade på fikabordet och så upptäcker man att det faktiskt går att garva, trots det. Rock on, Djens! Citera
stackbrat Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Är inte Klykas avatar Mr Burns efter en av sina frekventa besök hos Doktorn för att förlänga sin livslängd? Citera
Djens Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ingen tråd utan en kommentar från Stahl. Se nu till att inte dricka alldeles för mycket, din späda kropp kan inte ta upp hur mycket alkohol som helst Ajajaj, inget OT nu tack. Denna tråd handlar om mig. MIG! Denb handkar om dig..och en jävla mssa offtopic sakwer...jag vetifan öhhh.... stahl är förresten inte mkt sötare än mig, jag e faktiskt sötare än han är. nästan, hans polisonger är rätt sexiga. ok..vi behöver oberoende röster här. Ni som tärffat oss båda, speciellt smitaren o busen Vem e sötast av mig Och stahl? edit: bratten: nej, den e l,ik mnig! O h svara påf rågrorna FFS!!! jag kanc itera ståhl:" "bara för att orlando bloom ser bättre ut än mig betyder väl att ingen tjej gillar mig inte??" Precis daniel: tjejer gillar dig inte....PUSS! Citera
Stahl Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Stahl är sötast av alla och alla vet det. Citera
Smitaren Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Stahl är sötast av alla och alla vet det. no, you are a disgusting little boy (klapp på huvudet) Citera
blukah Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Trodde avataren föreställde en radioaktivt muterad husnyckel från 1800 talet. Citera
bossbaver Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 inlägg från den 4e... lill-lördag? Citera
Djens Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 *HOST* Lite kanske... Citera
Klyka Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Jag tycker det var lite charmigt... Så länge det inte berodde på nån seriös irritation över min person. Då är det hysteriskt roligt. EDIT: Plus cred för sjukt sköna frågor! Citera
Recommended Posts