gfs86 Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Efter att ha varit mer eller mindre aktiv på pf i några månader har jag stött på många taskiga och nedvärderande kommentarer mot allas käraste QoS.. Okej visst, de mesta är i skämtsam anda, men nog är nog.. De är trots allt han som gör de mesta här på pf.. Aja,va bara tvungen o få de sagt.. //Trogen QoS fan Citera
QoS Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Kan inte annat än hålla med! gfs86, på vilket konto skulle jag sätta in pengarna? - QoS Citera
erbus Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 gfs86, på vilket konto skulle jag sätta in pengarna? - QoS det var det jag misstänkte när jag läste inlägget keep up the god work, QoS /A Citera
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 keep up the god work, QoS /A För allas information så har Pokemon67 byggt ett litet altare i hörnet på sitt kontor där han ibland, bakom stängda dörrar, kan höras sjunga lovsånger om QoS storhet... Mao, akta er!!! /TF Citera
Henkeman Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Men det är ju så lätt att reta QoS... Citera
salo Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Hoppas inte nån av dom som förlora nån släkting, vän osv ser detta Citera
Hickmott Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Hoppas inte nån av dom som förlora nån släkting, vän osv ser detta Va??? //Hickmott Citera
Nusseman Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Efter att ha varit mer eller mindre aktiv på pf i några månader har jag stött på många taskiga och nedvärderande kommentarer mot allas käraste QoS.. Okej visst, de mesta är i skämtsam anda, men nog är nog.. De är trots allt han som gör de mesta här på pf.. Aja,va bara tvungen o få de sagt.. Jag är övertygad om att QoS kan säga ifrån om det skulle behövas. För min egen del anser jag mig ha rätt att säga nästan vad jag vill om QoS efter hans lilla "uppvisning" under Tomte Cup. Citera
QoS Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Men det är ju så lätt att reta QoS... Jag tycker om dig också... puss, puss! - QoS Citera
parre Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Jag brukar glida runt i olika parker runtom i Stockholm och fånga in sparvar. Sedan offrar jag dessa en gång i veckan till QoS ära. Ifall ni ville veta. /RDBMS Citera
TotalFarsa Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Jag brukar glida runt i olika parker runtom i Stockholm och fånga in sparvar. /RDBMS Visste inte att det fanns kvar sparvar i sthlm! Trodde att det redan hade flugit in i folks munnar. Det sa Hans majestät Knugen iaf!!? /TF Citera
Recommended Posts