pertan Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Med mina pengar jag cashade ut i fredags, valde dock utbetalningen till ett annat visakort jag inte längre har, jag har mailat dom 2 ggr men inte fått något svar än på andra frågor om bonusar etc. får jag ofta svar bara några timmar efter att jag skickat frågan. Citera
tsach Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Vad jag föstår så är det ett utgånget kort Du menar. Visa för då över pengarna till det nya kortet som har ersatt det gamla. Pokerföretaget måste av säkerhetsskäl återbetala pengarna på samma kort som intsättningen gjordes. Det är en vanlig kortbedragarstrategi att betala något med ett stulet kort och sedan avboka och begära återbetaling till ett annat/Mvh Citera
krakov Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Hur lång tid brukar de ta att betala ut till samma Visa-kort från party? Sorry om jag lånar tråden lite! Citera
Reno Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 När jag tar ut till samma visa kort som jag satt in med så är pengarna inne nästa dag när jag kollar funkar fint. Citera
Recommended Posts