ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 dubbel: DIF - Skellefteå 2 odds: 4.90 vinst (3-4) Frölunda - Timrå 2 odds: 2.80 vinst (1-2) 13,72 gånger pengarna =) Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Var det en diss eller? Förlåt om man lägger upp ett resultat i resultatgruppen, proffset. Så länge fick man vara glad. Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Synd på liverpool förresten, eller ska jag säga "jahapp". Citera
Ugrath Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Du kan inte lägga upp spelen efter dom avgjorts, det gör man bara inte. Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Men hallå, "Resultat"? Jag försöker inte få några klappar på ryggen, blev bara lite glad. Ni vet hur det är, man är upprymd, vill gärna dela med sig, så man tänker att ett oskyldigt inlägg på pokerforum, bland likasinnade, kan ju inte skada. Jag vill heller inte ha några analyser, skulle se på matchen och tänkte att det kan va kul att sätta en slant, det ökar ju spänningen lixom. Men men, skulle hållit mig själv i mitt skinn, man vill ju inte uppröra någon med sin tillfälliga lycka. Moderator, ta bort tråden innan jag också blir bitter. Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Thats what I'm talking about! Citera
Bluwajt Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Vågar man fråga hur mycket du bettade? Citera
Bluwajt Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 265 kr gav ca 3600 kr Götteligöttgött Citera
jaroiten Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag försöker inte få några klappar på ryggenVad ville du ha för respons på posten då? För jag antar att du ville ha någon sorts respons eftersom du posta det här. Citera
OrkarInte Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 glöm inte dett är ett dryg forum (nu mer ska tilläggas) Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 jaroitens senaste inlägg Tänkte inte så långt. Klappar på ryggen stämmer nog rätt bra så här i efterhand när den första astronomiska euforin har lagt sig... Blev bara så tiltad av "jahapp". Man får säga "grattis", "vilken jävla tur du hade där!", "Det där var det sämsta betet jag sett på länge" eller dylikt. Jahapp kan man tänka, tycker jag, varför skriva? Ändå ingen som bryr sig om resultattrådar, tänkte jag. Hoho, you rock jaroiten. Men den där biten Jahapp eller vad det nu var Den kan du väl lämna kvar I ditt huvud, prytt med hår I alla fall i ett par år. Citera
ulaf Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 glöm inte dett är ett dryg forum (nu mer ska tilläggas) Japp, my bad. Nu blev det en massa onödig uppståndelse, peace out, det var det. Citera
danielfroberg Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 dubbel: DIF - Skellefteå 2 odds: 4.90 vinst (3-4) Frölunda - Timrå 2 odds: 2.80 vinst (1-2) 13,72 gånger pengarna =) Grymt fin dubbel, lirade själv emot mitt kära djurgå´rn. fick 5,19 på skellefteå vilket måste få anses som ett av de bättre oddsen som bjudits ut på länge. Vågade tyvärr inte dubbla, men körde iaf en fin singel! GG WB NB SIR ! WB: Well Bett NB: Nice bong Citera
Recommended Posts