Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Men hallå, "Resultat"?

Jag försöker inte få några klappar på ryggen, blev bara lite glad. Ni vet hur det är, man är upprymd, vill gärna dela med sig, så man tänker att ett oskyldigt inlägg på pokerforum, bland likasinnade, kan ju inte skada. Jag vill heller inte ha några analyser, skulle se på matchen och tänkte att det kan va kul att sätta en slant, det ökar ju spänningen lixom.

Men men, skulle hållit mig själv i mitt skinn, man vill ju inte uppröra någon med sin tillfälliga lycka.

Moderator, ta bort tråden innan jag också blir bitter.

Postad
jaroitens senaste inlägg

Tänkte inte så långt. :oops:

Klappar på ryggen stämmer nog rätt bra så här i efterhand när den första astronomiska euforin har lagt sig...

Blev bara så tiltad av "jahapp". Man får säga "grattis", "vilken jävla tur du hade där!", "Det där var det sämsta betet jag sett på länge" eller dylikt. Jahapp kan man tänka, tycker jag, varför skriva?

Ändå ingen som bryr sig om resultattrådar, tänkte jag.

Hoho, you rock jaroiten.

Men den där biten

Jahapp eller vad det nu var

Den kan du väl lämna kvar

I ditt huvud, prytt med hår

I alla fall i ett par år.

Postad
dubbel: DIF - Skellefteå 2 odds: 4.90 vinst (3-4)

Frölunda - Timrå 2 odds: 2.80 vinst (1-2)

13,72 gånger pengarna

=)

Grymt fin dubbel, lirade själv emot mitt kära djurgå´rn. fick 5,19 på skellefteå vilket måste få anses som ett av de bättre oddsen som bjudits ut på länge. Vågade tyvärr inte dubbla, men körde iaf en fin singel!

GG WB NB SIR !

WB: Well Bett :)

NB: Nice bong :)