sloman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Står jättemycket bra info här på forumet men efter att ha läst många trådar så vet jag fortfarande inte vilket som skulle passa mig bäst. Jag spelar på partypoker nl25 och jag skulle vilja få information om hur många floppar fi ser, vilka händer han höjer/synar med osv. Och detta skulle jag vilja se direkt på bordet. Men också info om mitt eget spel.. vilka händer jag förlorar mycket med och vilka jag vinner med osv. Vilket program passar bra och behöver jag några "tilläggsprogram" till programmet. Med vänlig hälsning slö Citera
Kenan83 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Poker office 2 Sök lite på det så kommer du hitta massa info Citera
sloman Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Okej, tack. Jo jag vet att all info jag behöver finns här på forumet men jag sitter på jobbet och vill inte lägga ner den tid som krävs för att läsa igenom alla trådar (chefen blir inte så glad). Men nu vet jag att det är pokeroffice 2 jag ska läsa om. Tack. Citera
xlars Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Pokertracker+ Pokerace kan också användas. Citera
sloman Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Hehe okej, då har jag några trådar att gå igenom. Kan man med båda dessa samla information om spelarna utan att själv aktivt delta i spelet. Bara starta upp några bord och låta programmet samla den info jag vill ha? Citera
Kenan83 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Pokertracker+ Pokerace kan också användas. Jag har både PO2 och PT men PO2 är mycket bättre, speciellt om man lirar på party, men det är nog en smaksak. Testa och ladda ner båda, du kan lira 500 eller 1000 händer helt gratis (är inte helt 100%) så kan du avgöra själv. Fin nog också en tråd, PT VS PO2 elelr något liknande, måste till jobbet, hinner inte leta upp den. Citera
Recommended Posts