Bein Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Japp som ni vet släpptes billjeterna idag 0900 och jag undrar förstås om någon stockholm brat vill köpa 2 billjeter för överpris, särskilt om ni har rik farsa så kan ni få betala ännu mer. Fatta status att ha köpt billjeterna dyrt istället för vit och billigt, kommnuist skit att köpa vit ju. Om ingen vill köpa så undrar jag villka som ska ditt och redan har fått tag i billjeter. Själv har jag iaf 4 billjeter men vi är bara 2 som ska gå. Jag och far min. Pussisar pojkar. Citera
Zamora25 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Har 1 oxå, kostade ca 600 kr. Citera
Painman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 finns biljetter kvar att köpa, hade blivit ett fel på ticnet tidigare enligt aftonbladet! edit: nu vart det slut igen, precis när man tänkte köpa några till Citera
Painman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 nu finns biljetter igen, bättre än tidigare.. säljer1 på långsidan nedre rad 3 Citera
Recommended Posts