Gå till innehåll

PartyPoker och Bet24?


axel_ull

Recommended Posts

Vad har bet24 med partypoker att göra?
Det är det som är grejen juh. Varför drar Bet24 ca$h då det är Pay-Pro som ska göra det?

Allvarligt, du har inte spelat på bet24 också? Men kanske glömt det?

 

När vi ändå snackar om Partypoker och betalningar har jag en annan fråga.

 

Om man betalar med Visa Electron, kan man ta ut till sitt Visa Electron också? Eller gäller uttag till Visa bara kreditkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har bet24 med partypoker att göra?
Det är det som är grejen juh. Varför drar Bet24 ca$h då det är Pay-Pro som ska göra det?

Allvarligt, du har inte spelat på bet24 också? Men kanske glömt det?

 

Det ar ju det jag undrar ocksa.. Detta ar forsta gangen som jag spelar poker pa internet sa natt jag har glomt ar det inte.

 

Jag borjar fundera pa en sak dock. Dom ringde fran pay-pro efter jag overfort. Dom kollade ijuforsig bara sista fyra siffrorna pa kortet och sa fick jag ett mail fran info@pay-pro.com dar dom tackar for telefonsamtalet.

 

Jag vet inte om det kan vara en fraud?

 

/axel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har bet24 med partypoker att göra?
Det är det som är grejen juh. Varför drar Bet24 ca$h då det är Pay-Pro som ska göra det?

Allvarligt, du har inte spelat på bet24 också? Men kanske glömt det?

 

Det ar ju det jag undrar ocksa.. Detta ar forsta gangen som jag spelar poker pa internet sa natt jag har glomt ar det inte.

 

Jag borjar fundera pa en sak dock. Dom ringde fran pay-pro efter jag overfort. Dom kollade ijuforsig bara sista fyra siffrorna pa kortet och sa fick jag ett mail fran info@pay-pro.com dar dom tackar for telefonsamtalet.

 

Jag vet inte om det kan vara en fraud?

 

/axel

 

Knappast nån fraud, standard procedure.. Telefonsamtalet och mailet dvs, det andra verkar ju helt klart märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har suttit i mailkontakt med bet24 hela dagen och nu hittade jag en trojan pa min dator

 

jag uppmanar alla att vara forsiktiga och kolla era datorer direkt.

 

Jag ar rejalt datavan men tyvarr naiv och trodde att detta alldrig skulle handa mig.

 

Dom har snott mina nummer och adresser sedan "spelat" bort mina pengar till en kumpan.

 

Jag har sparrat allt och anmalt detta till polisen.

 

Fan vad jag kommer vara forsiktig nu.

 

/Axel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har suttit i mailkontakt med bet24 hela dagen och nu hittade jag en trojan pa min dator

 

jag uppmanar alla att vara forsiktiga och kolla era datorer direkt.

 

Jag ar rejalt datavan men tyvarr naiv och trodde att detta alldrig skulle handa mig.

 

Dom har snott mina nummer och adresser sedan "spelat" bort mina pengar till en kumpan.

 

Jag har sparrat allt och anmalt detta till polisen.

 

Fan vad jag kommer vara forsiktig nu.

 

/Axel

 

 

vet du vad trojan heter/hette?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...