Gå till innehåll

En sak jag inte gillar med programvaran.


Richie

Recommended Posts

Jag skapade nyss ett konto hos 24h eftersom det verkar vara hyfsat med action där, men blev besviken på clienten. Den ser trevlig ut men har en stor brist.

 

Bett-storleken visas inte på bordet utan man måste föra musmarkören över chipsen för att se beloppet. Det är möjligt att jag har missat hur man får betten att visas på bordet, men isf är det väl gömt.

 

Detta är inget större problem i limit, men i NL så är det väldigt irriterande. Det är speciellt jobbigt då en spelare har bettat och en annan sedan höjt.

 

Att se alla belopp skrivna på bordet hjälper fruktansvärt mycket då man skall besluta vad man skall göra. Att föra musen till varje bett ett efter ett är inte alls lika bra som att ha alla belopp direkt framför sig. Varför en del pokersiter envisas med att inte visa all viktig info är för mig ett mysterium. Så svårt kan det väl inte vara att programmera?

 

Jag fick €400 bonusen, och jag gillar siten i övrigt, men jag vet inte om jag kommer att bry mig om att spela mer hos 24h. Att inte kunna se bett-storleken på bordet gör mig tokig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag har spelat lite till och jag kan möjligen vänja mig vid att kika i dealerns chatfönster. Jag var kanske inte tillräckligt öppen för andra lösningar än vad jag är van vid.

 

I övrigt så är klienten trevlig att använda. Väldigt smidigt att skriva kommentarer om motspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det funkar finfint att kika på markerna bara. Tycker de har de i särklass mest lättlästa marker. Blir inte så många marker samtidigt och det är lätt att se skillnad om det är 2 eller 3 på varandra enligt mig. Jag har faktiskt inte ens tänkt på att man inte kan se bet-storleken i "text".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det funkar finfint att kika på markerna bara. Tycker de har de i särklass mest lättlästa marker. Blir inte så många marker samtidigt och det är lätt att se skillnad om det är 2 eller 3 på varandra enligt mig. Jag har faktiskt inte ens tänkt på att man inte kan se bet-storleken i "text".

 

Håller med. Vet inte hur jag uppfattar hur mycket som bettas, blir som på rutin efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat lite till och måste tyvärr säga att det lutar åt att jag cashar ut och fortsätter mitt sökande efter en site att spela på.

 

Jag gillar 24H i övrigt, men att inte enkelt kunna se bett/pott-storlekar är helt enkelt en "deal breaker" för mig. Hur de har kunnat missat en sådan enkel grej är en gåta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...