TotalFarsa Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 FYFAN, rent ut sagt... Legat utslagen i 4 dar nu... Åt mitt första "riktiga" mål mat idag... Det här önskar man inte på sin värsta ovän alltså... Fast, det är klart, man droppade ju 3 kg i vikt Nån annan som drabbats? O jobbintervjuimorn osså... sådär lagom pigg på det nu... /TF * Grattis(?) till Allt om-tråden - QoS * Citera
erbus Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Fast, det är klart, man droppade ju 3 kg i vikt /TF det är ju det jag alltid har sagt....du är en kärring /A Citera
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2005 bwahahaha... Men Poke, ska inte du arbeta och inte sitta och privatsurfa??? Kärring kan du va själv förresten... O du kan ju se dig i månen efter ditt markerset nu /TF Citera
erbus Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 O du kan ju se dig i månen efter ditt markerset nu /TF jag ångrar mig så mycket...du är såååå manlig jag är hemma redan.. åkte hem efter ett HB /A Citera
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2005 jag ångrar mig så mycket...du är såååå manlig /A Hmmm, måste spara och printa ut det här så att jag alltid kan dra upp det ur plånboken o visa dig när du blir för jobbig Börjar hursomhelst kvickna till nu... Fan vad seg man är i kroppen efter en 4-dagars vattendiet... /TF Citera
jezaja Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Vet vad du snackar om, hade det precis innan jul då jag skulle iväg på skidresa. Blev okay precis innan som tur va. Citera
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2005 Hehe, grattis... Sambon har åkt på det nu så med min flyt så får jag väl en eftersläng framåt lördag eller nåt... /TF Citera
Recommended Posts