Gå till innehåll

Europeiska pokersajter?


Markus17

Recommended Posts

Med tanke på utvecklingen i USA där framtiden för nätpoker ser mörk ut tänkte jag kolla om ni vet vilka nätverk som kommer påverkas minst av detta. Alltså vilka nätverk som har europeisk bas. Särskilt intresserad är jag av att veta hur stor del av ongames spelare som är amerikanska. Tack på förhand! /Markus :spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UB, WSEX, Bodog, Paradise och True Poker tänker inte blockera US-spelarna. Hur de ska lösa transaktionerna återstår att se.

 

Boss-nätverket, B2B, Ladbrokes, Everest och Crypto är väl de som har minst amerikanska spelare. Tain vet jag inte riktigt.

 

Svenska Spel har jag hört har en försvinnande liten del jänkare.

 

De sajter med huvuddelen amerikansk spelarbas, t.ex. Party kommer ju naturligtvis att inrikta sig på andra marknader istället. Stars söker t.ex. både fransk- och tyskspråkig support-personal i nuläget, vilket hintar om detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla siter är ju förlorare eftersom de flesta har ett betydande antal amerikanska spelare. Tror inte nåt nätverk kollapsar i den utsträckningen att spelarna byter till ett annat nät. Party är nog bland de större även utan amerikaner.

 

Stora förlorare:

 

Party

Stars

Paradise

Pacific

Bodog

Full Tilt

 

 

Mindre förlorare:

 

Tain

Prima

B2B

Crypto

Tribeca

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon hur stor del av ongames spelare som är amerikanska? Om inte exakt så ungefär iallafall?

 

Skulle också vilja veta

 

 

Ca 75% av ongames intäkter kommer från amerikanska spelare

 

källa: från Ongame direkt

Shit, det var värst. Jag hörde 20% direkt från Ongame. Så många amerikanska spelare brukar inte jag möte. Knepigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...