Gå till innehåll

Kröning av PF.nu's bästa avatar


Klyka

Recommended Posts

Nu börjar jag bli tjatig. Signaturtråden var ju kul ett tag, men nu är det dags att kröna PF.nu's bästa avatar. Vilken är din favorit?

 

Som vanligt får man nominera sig själv, men då hamnar man i Hall of Shame.

 

De nominerade får gärna skriva en liten kommentar om deras val av avatar.

 

Ett litet tips, om nån orkar. Kolla in på profilen för den som du vill nominera. Högerklicka och välj "visa källa" eller "view source" för att få fram sidans kod. Sök efter ordet avatar. Det förekommer två gånger i koden, andra gången som en del av sökvägen till bildfilen. Kopiera denna (i fallet med min avatar är sökvägen images/avatars/3293216394391a5362bf2e.gif). Lägg till http://pokerforum.nu/forum/ i början av sökvägen och du har hela sökvägen till bilden. Skriv denna i din post och markera den o tryck på "Img"-knappen, så har du infogat personens avatar i ditt inlägg. Hoppas det finns fler än jag som inte har nåt att göra (alternativet just nu är städa, tvätta och diska)...

 

De nominerade är:

 

Kfluffie:

168924065744e44d24aad97.jpg

 

Pokemonn:

1136078858439e21774e210.jpg

 

Klyka (så klart) - Detta är faktiskt ett självporträtt som jag gjort i det mkt avancerade programmeringsspråket Qbasic. Liksom den klassiska streckgubben är jag långsmal till formen.

3293216394391a5362bf2e.gif

 

Sansrom - Hans motivering: "Fan, om man skulle ta och skaffa en avatar, får kolla kamerabilderna. Hmm, här är en schysst nya zeeländsk get, som med stor envishet försökte nå gräset på andra sidan stängslet. Den tar jag."

11170228444acf3b1297fe.jpg

 

Rotoroberts (nominerad av Sansrom):

60889683645101da90f030.gif

 

Eurythmech nominerade sin egen 2+2-avatar:

nottinghamng4.png

 

Elvis77, det tog tid för mig att fatta vad den föreställer. Men om jag säger såhär: Killen gillar konspirationsteorier...

205773555944a301212d109.jpg

 

Myssion tyckte atthan borde nomineras för att han bytt tillbaks till Hasselhoff.

8528823804523b3c3e2fac.jpg

 

Kfluffie tyckte att Myssion borde ha en avatar med initialerna KF i ena hörnet.. :shock:

hasselhoffkfnp5.jpg

Hall of shame:

 

Klyka

Kfluffie (för ont uppsåt)

Eurythmech

Myssion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...