Klyka Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Nu börjar jag bli tjatig. Signaturtråden var ju kul ett tag, men nu är det dags att kröna PF.nu's bästa avatar. Vilken är din favorit? Som vanligt får man nominera sig själv, men då hamnar man i Hall of Shame. De nominerade får gärna skriva en liten kommentar om deras val av avatar. Ett litet tips, om nån orkar. Kolla in på profilen för den som du vill nominera. Högerklicka och välj "visa källa" eller "view source" för att få fram sidans kod. Sök efter ordet avatar. Det förekommer två gånger i koden, andra gången som en del av sökvägen till bildfilen. Kopiera denna (i fallet med min avatar är sökvägen images/avatars/3293216394391a5362bf2e.gif). Lägg till http://pokerforum.nu/forum/ i början av sökvägen och du har hela sökvägen till bilden. Skriv denna i din post och markera den o tryck på "Img"-knappen, så har du infogat personens avatar i ditt inlägg. Hoppas det finns fler än jag som inte har nåt att göra (alternativet just nu är städa, tvätta och diska)... De nominerade är: Kfluffie: Pokemonn: Klyka (så klart) - Detta är faktiskt ett självporträtt som jag gjort i det mkt avancerade programmeringsspråket Qbasic. Liksom den klassiska streckgubben är jag långsmal till formen. Sansrom - Hans motivering: "Fan, om man skulle ta och skaffa en avatar, får kolla kamerabilderna. Hmm, här är en schysst nya zeeländsk get, som med stor envishet försökte nå gräset på andra sidan stängslet. Den tar jag." Rotoroberts (nominerad av Sansrom): Eurythmech nominerade sin egen 2+2-avatar: Elvis77, det tog tid för mig att fatta vad den föreställer. Men om jag säger såhär: Killen gillar konspirationsteorier... Myssion tyckte atthan borde nomineras för att han bytt tillbaks till Hasselhoff. Kfluffie tyckte att Myssion borde ha en avatar med initialerna KF i ena hörnet.. Hall of shame: Klyka Kfluffie (för ont uppsåt) Eurythmech Myssion Citera
kfluffie Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Kfluffie: Hur kan jag inte nominera mig själv?!? Citera
kfluffie Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Nusseman har också en snygg avatar: http://pokerforum.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=22 Typ, stilren och så ... Citera
Klyka Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hur kan jag inte nominera mig själv?!? Det är för sent, då jag redan nominerat dig. Men du hamnar i Hall of Shame ändå. i kanten dock för den fina färgglada texten. Citera
kfluffie Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hur kan jag inte nominera mig själv?!? Det är för sent, då jag redan nominerat dig. Men du hamnar i Hall of Shame ändå. i kanten dock för den fina färgglada texten. So totally worht it! Citera
eurythmech Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hamnar man i Hall of Shame ifall man nominerar sin 2+2-avatar? edit: Citera
therussian Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hamnar man i Hall of Shame ifall man nominerar sin 2+2-avatar? edit: Nej, med du hamnar i Hall of Shame om du inte förklar vad din avatar föreställer, det har jag nämnligen funderat på i kanske två år... Citera
Klyka Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hamnar man i Hall of Shame ifall man nominerar sin 2+2-avatar? edit: Nej, med du hamnar i Hall of Shame om du inte förklar vad din avatar föreställer, det har jag nämnligen funderat på i kanske två år... Jo, han åker rakt in i hallen av skam! Citera
dr noob Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Klyka mannen. Du upptäckte det! Elvis77 spöar alla andra avatarer på forumet. Citera
Myssion Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Efter all denna uppståndelse om att jag bytte bort Hoff, och efter alla PM om att jag skulle byta tillbaka till honom, så är det ingen som nominerar mig????? Skrämmande... Ok, in med mig i Hall of Shame då... Citera
kfluffie Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Efter all denna uppståndelse om att jag bytte bort Hoff, och efter alla PM om att jag skulle byta tillbaka till honom, så är det ingen som nominerar mig????? Skrämmande... Ok, in med mig i Hall of Shame då... Du ligger i motsols nu förstår du: MVH //KF Citera
kfluffie Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Samt en Avatar-storlek på den (dock lite dålig kvalitet ): Citera
Klyka Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Klyka mannen. Du upptäckte det! Elvis77 spöar alla andra avatarer på forumet. Ja, det är ju en solklar kandidat: Myssion: Hall of shame börjar se ut som om jag är medlem i MG... Citera
Klyka Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Samt en Avatar-storlek på den (dock lite dålig kvalitet ): KF, vad tycker du om min nya avatar? Citera
cassano Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 eurythmech, vad föreställer din avatar? Jag blir tokig! Citera
loka2 Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 eurythmech, vad föreställer din avatar? Jag blir tokig! Jag tycker det ser ut som om en hand som ger fingret. men jag kan ha brutal fel... Citera
kfluffie Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Samt en Avatar-storlek på den (dock lite dålig kvalitet ): KF, vad tycker du om min nya avatar? Klart mycket snyggare! Gillar att se vilka som är mina Bitches MVH //KF Citera
Albert Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 eurythmech, vad föreställer din avatar? Jag blir tokig! Johnny Cash som ger fingret tror jag. Citera
Othello Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 OT, men avatarrelaterat: Vi skulle kunna ha mkt coolare avatarer här på PF om man fick ha en liiite större bild. Jag har en kul animerad som jag vill ha som är 1,5k för stor, och att det inte går har jag varit tjurig över rätt länge nu. Citera
bossbaver Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=27806 Citera
Klyka Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Nä nu jävlar.. Här irriterar man sig på alla forumfiskar som inte kan söka i forumet, oxo blir man själv en sån.. Nåja min tråd är ju mkt snyggare! Citera
Recommended Posts