Slow_fox Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Jag behöver hjälp med hur jag på bästa sätt ska kunna få ut mina pengar från pokerkonton där jag bara kan föra över till NETeller. Någon som vet en pokersida där man kan sätta in från NETeller sen ta ut med t.ex. VISA?? Eller är det bara att göra ett uttag från NETeller? Vad är det billigaste alternativet då? Tack! Citera
Erik1107 Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Jag undrar samma sak! Eller är de rädda för en massa folk som kommer "tvättar" pengar på så sätt? De kanske inte vill bli en mellanhand för transaktioner bara? Men måste ju finnas någon pokersida som erbjuder detta alternativ? Citera
Janoh Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Sätt in med Neteller på ett B2B konto och sen buddy-transfera över till ett annat och ta därifrån ut till bankkonto. Kom tillbaks med info om hur det gick. Citera
conny Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Jag tycker att bankwire är det bästa sättet att ta ut med. Det erbjuder de flesta siterna. Citera
brainslicer Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Det ät väl lite av en säkerhets funktion. Att inte nån med stulet kort/kapat NETeller konto lägger in pengar, därefter tar ut till annat konto. På dom flesta sajter är det nog så att första uttaget måste vara med samma metod som första insättningen är gjord med. Hos dom flesta går det väl att välja annan uttags metod om man kontaktar supporten, men då får man nog vara beredd att skicka in kopior på diverse handlingar. Citera
Erik1107 Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Janoh, låter som en möjlighet! Någon som vet om det finns några risker med det? Det borde ju inte direkt strida mot några regler men de kanske blir misstänksamma om det sätts in pengar på ett konto som direkt överförs till ett annat och sedan tar ut, vad tror ni? Någon annan som provat innan? Citera
Janoh Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Jag tycker att det verkar vara lite gråzon att göra det, men klart det går och går alltid att göras lite snyggt. Sätta in, spela ett tag, skicka över, till nästa skin, spela ett tag, ta ut hälften, spela lite till, ta ut resten. t.ex. Annat sätt, dock dyrt, är att casha ut med NETeller debitcard. Citera
Stinkbock Postad 2 November , 2006 Rapport Postad 2 November , 2006 Sätt in på PP och ta ut via bankwire. Smidigt och lätt, direkt till bankkontot. Citera
Recommended Posts