Nusseman Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 oddskalkylatorn har serverproblem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 ett flertal nicknames är reserverade i det tillfälle en professionell poker-spelare vill joina railbirds. Varfor var inte "Jennez" reserverat da? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2006 här har du en bugg: Lägger du till en bild i gallery så dyken den upp i listen på frontpagen: Latest Images from Gallery... tar bu bort bilden och den skulle fortfarande vara en av de fyra senaste så blir det istället tomt på frontpagen.. typ en hål... ie bugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Varje gång jag postar ett inlägg i forumet, kommer "sidan kan inte hittas" upp efter det att jag postat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Varje gång jag postar ett inlägg i forumet, kommer "sidan kan inte hittas" upp efter det att jag postat. Feature? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Kan så vara, så man slipper se tramset man postat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts