Gå till innehåll

Era värsta fylle-SMS!


Waggho

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Snubben till vänster. Är det en zebra kanske?

Han är ju inte en tiger i alla fall. Jag har nog alltid sett honom som hund, men de där små spetsiga öronen kanske ställer till det lite. Wikipedia tror att han är en katt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Rocky_%28tecknad_serie%29

Tommy (katt)

Är det nån annan som tror att han är en tiger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån annan som tror att han är en tiger?

 

Som jag fattat det så är alla kvinnor katter. Inte sett en katt som ska föreställa en man i serien.

 

Roligast är nog hur han profilerar Petter som en sköldpadda. När jag tänkt en smula på det, jag kan mkt väl ha fel, men de som är lite streetgangstah är råttor, diverse friftkuckon är fåglar, svarta människor är apor/gorillor, snuten är grisar (no shit!) etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, här får man krypa till korset!

 

Från: Martin Kellerman <adress@hotmail.com>

Skickat: den 3 oktober 2006 21:08:02

Till: adress@hotmail.com

Ämne: RE: Tommy

 

Hej! Han är en tiger.

 

/Martin

 

 

From: "Waggho" <adress@hotmail.com>

To: adress@hotmail.com

Subject: Tommy

Date: Tue, 03 Oct 2006 20:18:23 +0200

 

Hej! Jag undrar vad Tommy är för djur?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag fattat det så är alla kvinnor katter.

Om du menar att alla katter är kvinnor så är jag med dig. Fula tjejer är ju rätt ofta grisar, sen blir ju Rocky ihop med en tjejkompis en gång som är en kanin. Han har också en annan tjejkompis som är fågel, finskan som han träffar på hultsfred ser ut som en råtta eller liknande, osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade ett sms till tjejen påväg hem från krogen för några veckor sen "ta av dig trosorna och lägg dig med benen i vädret jag kommer hem snart"

 

fick tillbaka: "är nog dax att ta med dig till en kyrka, hälsningar mamma"

 

jobbigt att deras namn är så lika, blev tvär ändring i telefonboken 2 sek senare. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade ett sms till tjejen påväg hem från krogen för några veckor sen "ta av dig trosorna och lägg dig med benen i vädret jag kommer hem snart"

 

fick tillbaka: "är nog dax att ta med dig till en kyrka, hälsningar mamma"

 

jobbigt att deras namn är så lika, blev tvär ändring i telefonboken 2 sek senare. :oops:

 

Vad heter flickvännen, Mamma-Lena?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strippen "hoppas ni får kuk i kväll" är väl från album fyra?

Är helt säker på det iallafall.

 

Om du är helt säker, varför frågar du då? ;)

 

Jag tror den är från någon av de tidigare böckerna, faktiskt.

Jag litar inte på mig själv för fem öre. Kan ägna timmar åt att fundera om vissa saker verkligen har hänt, om jag har drömt det, dagdrömt det eller om jag överhuvudtaget var inblandad i historien i fråga.

 

Tror att det var det albumet som fanns på skolbiblioteket, för det är där jag läst den, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var i åre med polare för ett antal år sedan och drog i väg ett sms till en polare runt 0200 nån dag i stil med:

 

"tja äre ba hare slitbra hår iad1 fråga om dekan körut nnd eller skiti de frsten"

 

På rikssvenska lyder det nåt i stil med "Hej. Är det bra? Vi har det skitbra här i alla fall. Fråga om de kan köpa ut någon dag eller skit i det förresten."

 

Ingen hajade någonting av vad jag försökte säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta kom inte från min telefon utan från en kompis.

 

Alla var packade som fan och så gick han lägligt på toa, vi visste att han hade en ny brud som han gillade och som han hade hållit på och sms chattat med hela kvällen. en lång historia kort, han fick ett till sms som det stod "när vill du komma hem till mig då" (eller liknande, alla va packade ju :))

 

Då grabbade en rolig kille tag i mobilen och svarde "du kan ju ta och slicka mina liggsår, MVH / xxx", det tyckte vi var hysteriskt roligt. Killen i fråga uppskattade inte skämtet lika mycket ;)

 

Det var ganska roligt de nästa 3 timmarna när han skulle förklara att det itne var han utan vi som hade skickat smset. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...