gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2006 När ni nu förhoppningsvis klonkar en satellitplats - skicka gärna ett PM till Nusseman med namn, adress och personnummer (så går det fortare än att han ska få ut denna information från sajterna). Vi tar nämligen hand om alla anmälningar, så det inte blir förvirringar och frågor gentemot sajterna som förra gången. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 På torsdag är det bounty på QoS Den som slår ut honom får en påse blandat pokergodis hemskickat. PM:a adressuppgift till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Ute ur dagens satellit Då får vi ta nya tag på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bara tre anmälda än så länge... en garanterad plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bounty på mig med. Slå ut Nusseman och få nåt kul i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 all your chips are belong to me... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 och tvärtom Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 all your chips are belong to me... Det där skrev jag i chatten när jag köpte ut en japan en gång... gissa om det blev liv i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bounty på mig med. Slå ut Nusseman och få nåt kul i brevlådan poo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bounty på mig med. Slå ut Nusseman och få nåt kul i brevlådan poo? Schhh "Tack för utdragningen, mupp! Ät bajs och dö" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bounty på mig med. Slå ut Nusseman och få nåt kul i brevlådan poo? Standard. Seriöst, jag hör rykten om coola grejer. Jag försökte hustla till mig dem idag när jag var på "the bad boys" kontor, men ingen kärlek. Spel rekommenderas således. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ikväll är det vengence! My klonk skills are strong! På torsdag är det bounty på QoS Den som slår ut honom får en påse blandat pokergodis hemskickat. PM:a adressuppgift till mig. Men okej, om jag skulle åka ut utan att klonka då... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smile Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vad e detta för turnering? När spelas den å vad e de storlek/struktur på den? Å hur gör man för att anmäla sig? (antar att de krävs ett konto på 24) Mvh Smile Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Smile, kolla http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=568623#568623 Det är en satellit till Kryssningen i November. Måste säga att jag är rätt imponerad av 24h/B2Bs browser klient, tänkte egentligen bara regga mig i den eftersom jag inte sitter på den burken jag ska spela på senare, men den ser riktigt hygglig ut så jag kör ett försök med den på kvällens turnering. Håller tummarna att JRE inte ballar ur! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 10 pers just nu, det är ju lovande för då hamnar jag på ett finalbord till... 3:e finalbordet evar! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Bountyn blir extra fin om ni slår ut QoS innan finalbord, så slipper vi höra snacket sen Lösenordet är för övrigt PPM2006 om ni missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Men vad är det här då, nu är vi ju 11... då måste jag scoopa mig till finalbordet. Är det inte fler som vill ta ett skott på att vinna en kryssningsbiljett? C'mon! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Sambo på tjejträff = upptagen med lilltjej Annars hade man såklart sponsrat nån annans biljett /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Typiskt QoS att sitta ut för att slippa komma sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Heehee... Nu ska det klonkas! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 ... och att bli utslagen med en skithand som inte har någon vinstchans... Grattis till jumboplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Andra handen jag ska spela så får jag suited lågkort, träffar färg på floppen, är glad och trycker in 1,5 pot, hamnar all-in och möter självklart 8-hög suited hand. Riggat! Nu går jag och äter glass! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Grattis till jumboplatsen Tack, det värmer. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Och jag är som vanligt tvungen att leka maniac när jag hittat slantar på ett konto jag trodde var tomt . Var tvåa ett tag men bluffade ner mig till 3k. Nickar johnas på 24h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 inget tröstpris för andraplatsen antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts