Painman Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 fick reda på att brasiliens landslag ska spela på råsunda den 10oktober, har letat överallt.. google, ticnet, fotbollsförbundet. men jag kan inte hitta något, har aldrig köpt biljetter förut så jag vet inte hur det går till. någon som vet? Citera
LIF Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 "Enligt Sportbladets uppgifter kommer svenska fotbollförbundet presentera den sensationella landskampen i dag." Biljettinfon kommer nog i samband med att de presenterar landskampen, om nu inte sportbladet är helt fel ute med detta. Citera
Zamora25 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 köp inte biljetterna..... .... för jag ska ha dom! Citera
Painman Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 shit va snabbt dom tog slut. bokningen öppnade 9, gick in på sidan 9.15 och och fick sämsta platserna. längst upp bakom mål Citera
Zamora25 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Köpte 4... har en som jag inte vet vem som ska få den inköpspris typ 600 kr st... högstbjudande? Citera
Painman Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Köpte 4... har en som jag inte vet vem som ska få den inköpspris typ 600 kr st... högstbjudande? vad är för platser? har aldrig varit inne på råsunda, vet du om man ser bra från rad 19 kortsida? Citera
Bein Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Lås den här skit tråden, min är mycket bättre. Bra trådtitel osv. Puss http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34720 Citera
Recommended Posts