Looseweak Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Ser emellanåt fina grafer med antal händer på x-axeln och antal BB på y-axeln, och en kurva som ofta pekar uppåt förr eller senare När jag ska konstruera en sån här skönhet i PT förstår jag inte vilka värden jag ska sätta på y- respektive X-axeln för att få nämnda graf. På x-axeln är det bara ett enda rakt streck som går rakt upp, och uppe vid mitt max antal vunna BB är det bara en ring eller en triangel beroende på några små värdelösa justeringar jag gör, den verkar alltså inte få med den kronologiska ordningen på x-axeln. Tacksam för förslag på hur detta problem löses. Citera
morberg Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Ladda hem http://www.pokerpatterns.com eller pokergrapher. Det inbyggda grafstödet i PT är kass. Citera
Looseweak Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 Tack ska du ha, pokerpatterns verkar inte fungera, men jag ska testa grapher. Citera
morberg Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Tack ska du ha, pokerpatterns verkar inte fungera, men jag ska testa grapher. Jag tycker att pokerpatterns är det bättre av de två programmen och det funkar fint här. Posta i deras forum om du har problem att få igång det (eller på pf.nu). Citera
Looseweak Postad 30 September , 2006 Författare Rapport Postad 30 September , 2006 Har du kollat deras nuvarande hemsida? Det är bara ett katalogträd där man behöver lösenord för att komma in. Finns ingen länk till forumet heller Citera
y0 Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vad har pokerpatterns för fördelar förutom att det funkar med postgresql? Citera
Doc Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 PokerGrapher är väl bara för CG? Finns det motsvarende program för tex SnG i PT databas? Citera
morberg Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Vad har pokerpatterns för fördelar förutom att det funkar med postgresql? Du kan skala om grafen och zooma in och ut i den. Sen får du även exakt värde för en mätpunkt när du för muspekaren dit. Citera
Hagabo Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Pokerpatterns hemsida har legat nere ett tag nu. Enligt pokertrackers forum så ska Denna ZIP FIL vara pokerpattern har inte testat den själv så jag vet inte. Citera
Recommended Posts