zebra73 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 KK nu o skiten lägger av, va fan jävla skitprima blir så djävla sne. Hann precis raisa handen också Citera
robster80 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Varför sprutar det in nya entrants i Prima-turren hela tiden? Typ månens läge eller nåt? Nu hängde sig skiten annars. Prima mår inte bra Jag blev utkastad från 250k och kommer inte in nu. Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Varför sprutar det in nya entrants i Prima-turren hela tiden? Typ månens läge eller nåt? Nu hängde sig skiten annars. Prima mår inte bra Mmm.... Lägligt när de behöver punga in med massa övervärde... Citera
svint0 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Det verkar helt fckat, nu hängde sig hela skiten för mig! Går inte att starta... Citera
jackbalsam Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Spelar 1 NLT två tours och ett PLO på prima. Bara omahan som funkar. Kan alltid lite på omahan. Citera
joggystyle Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Vafan! Uppe på 5000 på Prima och så hänger sig skiten. Kommer lira Millionen på Party och WCOOP. Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Försöker chatta lite med Bret i livesupporten men han vill inte svara... EDIT: Nu svarade han: What's going on with the $250k tourney? Bret: There is currently a problem with the poker software. It is being looked into by prima poker. Unfortunately there is nothing that I can do about this. You will just need to wait. you: Ok you: Thanks Citera
Kajjan Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 jag kommer inte heller in på mitt bord längre, Prima är kasst //kajjan Citera
svint0 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Va fan är det för jävla problem? Tiltar Prima ur PGA övervärdet eller vad? Jag har 3100 typ. Jag vill fortsätta lira ju ! Citera
GiLLo Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ptjani, vad ska man göra åt primas servrar egentligen? ;( Citera
Thorn- Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Samma här.. sitter på table 206 om nån vill kolla sen blir lack som fan på detta, hoppas dom inte rullar blindklockorna bara som dom brukar göra. har förövrigt runt 2100... lite uppochned har det varit, torskade JJ mot K9 all-in på flop, bordet låg T94 typ och han turnade en 9:a till. Dubblade sedan upp mig och lite därtill från 950 typ till 2100 med floppad straight mot en maniac som ställde turn för att representera en flush fast han bara hade bottompair utan draws Skriv gärna om det hänt nåt intressant för er hittills! Citera
Fedorov Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 ja e oxå utkastad på $250K. Får man tillbaka insatsen tro? Är det någon som kan spela? Citera
KraxTheCrow Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Mysigt om man får typ tokens av dom. Känns ju iofs ganska troligt..... Citera
GiLLo Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Mysigt om man får typ tokens av dom. Känns ju iofs ganska troligt..... Jag vill ha mina cash tillbaka. Inga satans tokens ;( Citera
Kidder Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Jag lirar Partys mille, nickar Dalajar. Med i Team Railbirds om ni följer det också. Citera
svint0 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Nu funkar ju klienten, men de har tatt bort "Special" Citera
Thorn- Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Sjukt bra jobbat Prima! Haft typ 1 månad på sig att förbereda så att ingenting går snett, det gick ju bra! Citera
GiLLo Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Någon som har koll på vad som ska hända? kör prima igång turneringen eller? EDIT: Ahh, go prima Allt som det var innan det blev avbrutet. Citera
Kajjan Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 250k:n kör igång om 3 min //kajjan Citera
joggystyle Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Så jävla tiltad! Utdragen med AA vs 22 på två turneringar där jag legat bra till, två riktiga fisksyner. Hinner nästan trippla innan prima skiten hänger sig och så åker man på ett jävla skitspel på WCOOP där jag blir utfiskad ur en jättepott! Short på både stars och party. edit: Åkte precis på WCOOP med TT vs TT, FI får runner runner flush...så jävla trist! Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 250k:n kör igång om 3 min //kajjan Huh, hur vet du det? EDIT: Ja, där kom den ju... Citera
Sansrom Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Vafan, kan de inte ta och bryta den jävla turren om de inte har servrar som pallar... Citera
mickol Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Men vilket skämt, de kan ju inte starta om turnerningen nu, halva fältet lär ju vara sitout Citera
Bluwajt Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Ser att vi har en shortstackad Nusseman kvar i 10k på b2b. Som den inbitna railbirden man är får man ta å kika lite innan läggdags. Kämpa Nusse! edit: Ajaj, all in pre me QQ vs KK. Citera
Recommended Posts