Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 30/9 1/10


uo

Recommended Posts

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Försöker chatta lite med Bret i livesupporten men han vill inte svara...

EDIT: Nu svarade han:

 

What's going on with the $250k tourney?

Bret: There is currently a problem with the poker software. It is being looked into by prima poker. Unfortunately there is nothing that I can do about this. You will just need to wait.

you: Ok

you: Thanks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här.. sitter på table 206 om nån vill kolla sen :P blir lack som fan på detta, hoppas dom inte rullar blindklockorna bara som dom brukar göra.

 

har förövrigt runt 2100... lite uppochned har det varit, torskade JJ mot K9 all-in på flop, bordet låg T94 typ och han turnade en 9:a till.

 

Dubblade sedan upp mig och lite därtill från 950 typ till 2100 med floppad straight mot en maniac som ställde turn för att representera en flush fast han bara hade bottompair utan draws :)

 

Skriv gärna om det hänt nåt intressant för er hittills!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla tiltad! Utdragen med AA vs 22 på två turneringar där jag legat bra till, två riktiga fisksyner. Hinner nästan trippla innan prima skiten hänger sig och så åker man på ett jävla skitspel på WCOOP där jag blir utfiskad ur en jättepott! Short på både stars och party.

 

 

edit: Åkte precis på WCOOP med TT vs TT, FI får runner runner flush...så jävla trist!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...