Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 30/9 1/10


uo

Recommended Posts

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åkte precis efter att ha missat möjlig färg två gånger. Först på rivern mot en kille som konstant minbetade drag. Jag utgick från att han hade missat öppet stegdrag och synade segervisst. Men ack nej rivern hade gett en tredje hjärter, vilket jag inte ens märkt. Halva stacken borta.

 

Sedan ställde jag in med nior i en trevägspott. Träffade nia på floppen och var säker på att trippla. Potten gled dock över till samma snubbe igen. Hann inte ens se vad han hade, men det måste varit färg. En jävla tur hade han i alla fall begåvats med, för vad fan gjorde han i potten med KT eller det nu var :evil: .

 

Har nu ställt in fyrfärgskortlek. Hatar Pacifics grötiga kort. Har nog aldrig gjort ett liknande misstag på någon annan sajt.

 

Lycka till ni som är kvar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska lira $160-satellit till WCOOP kl 14:30. Kommer inte köpa in direkt, så om jag inte kvalar blir det pokerfritt.

 

Tappade lite lusten för Partys turnering för några veckor sedan. Deras kommuniststruktur på priserna gjorde att jag satt uppe en hel natt, åkte strax innan finalbordet (runt 20:e har jag för mig) och fick bara 2-3k nånting + en jävligt jobbig måndag på jobbet. Varför måste det delas ut 750 :shock: priser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säg till om det är någon stor turnering på någon sida ikväll.

Verkar ju helt dött på den fronten........

 

Va, det är ju söndag = miljongarantitävlingar både här och var

 

Hade du skrivit det där 35 min tidigare hade jag varit en rikare man.

Slog vad med en kompis att någon inom en timme skulle påpeka att denna söndag är en av de svettigaste turneringsdagarna på hela året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...