Joakim G Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Nu ligger turneringen uppe för registrering på Pokerstars klient. Detta är en uppföljare av förra årets succé ProSharks Amateurs där Anita (BalkanGirl) vann till slut efter en hård batalj med bla Christer Johansson, Mikael Westerlund mm... Nu är det alltså dags igen och sponsorn Pokerstars bjuder på $5000 extra value i turneringen som kommer att delas upp på olika extrapriser. $4000 går rakt in i potten och $1000 till olika bountys. Vi kommer också att ta fram ett specialpris på Hotell under denna helgen inom kort för er som kommer utomsocknes Lördag 18 November i Göteborg. BuyIn: $200+$35 Spelform: FreezeOut NL Texas. Plats: HEMLIGT än så länge men i Gbg Marker: 10000 Blinds: 25/50 Perioder: 30 min Max: 100 fiskar Klient: POKERSTARS.COM Added Value: $5000 Anmälan: kolla in http://www.prosharks.se/member/fishopen2006/ för mer info Gå in på Pokerstars.com / Tourney / Private... Fish Open ligger längst ner (datumet är framlagt 1 år för att undvika andra spelares medverkan) Password: rookieshark Vi spelar: "OnLine" LIVE Registrering sker genom Pokerstars.comoch ALLA in och utbetalningar sker genom denna. Alltså: NO CASH Dessutom kommer det att finnas Sit and Goes och ev andra spel att registrera sig till på samma klient i förväg. Dealers kommer att finnas till de sista 5 borden. Citera
Joakim G Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Vill bara påminna om denna turnering lite... Pokerstars addar $5000 i potten. Vid 100 spelare blir detta 25% extra money !! Citera
gdaily Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Varför ska allt ske i oktober/november Annars hade jag gärna kommit. Citera
Joakim G Postad 26 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Varför ska allt ske i oktober/november Annars hade jag gärna kommit. Om du klonar dig Ola så hinner du åka båt också password för Fish Open på klienten: rookieshark Citera
nevee Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Har du nån starttid på lördagen Joakim? Citera
poker_oscar Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Min stående fråga: Åldersgräns? Citera
Staahla Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Kommer det finnas CG-bord för de utdragna? Citera
Joakim G Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Starttid är preliminärt satt till: 14.00 Åldersgräns: 18 år Övrigt spel: Sit and Go Citera
Recommended Posts