Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Du är välkommen till tentamensexpeditionen, Väg och Vatten (1 vån upp i

VV-trappan) lördagen den 30/9.

Expeditionen ligger 1 vån upp i VV-trappan, och telefonnumret dit är

031-772 2527, ifall du inte hittar.

Jag hittar inte detta hus (VV) på chalmerskartan.

Nån som vet?

Postad

Bry dig inte om folk med nollbrickor som skanderar "Väg och vatten får inga jobb!". De är bara avundsjuka för att de inte kom in på VV utan tvingades in på Maskin istället...

Äsch, kom just på att de förbjöd sektionshets ca anno -98...

Bättre förr...

/TF

Postad
Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog?
Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! :P

Keep shooting.

Postad
Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! :P

Keep shooting.

Känns lite onödigt när du är så full av hål killen. Men om du vill så: En snubbe som nickar Doc och som inte är intresserad av att lära sig spela poker och därför gör sitt bästa för att jaga bort duktiga skribenter men som ändå hänger på pokerforum för att umgås med likasinnade? Börjar det brännas? :twisted:
Postad

pokerspelare...

En Vinnande dryg pokerspelare som tror att han/hon alltid har rätt!

Alt.

En Förlorande pokerspelare som tror att han/hon alltid har rätt men i själva verket vunnit ett par stora potter på tur men rent allmänt suger!

MVH

//KF

Postad

Keep shooting.

Känns lite onödigt när du är så full av hål killen. Men om du vill så: En snubbe som nickar Doc och som inte är intresserad av att lära sig spela poker och därför gör sitt bästa för att jaga bort duktiga skribenter men som ändå hänger på pokerforum för att umgås med likasinnade? Börjar det brännas? :twisted:

Det där var ju fusk.

Det blev en lite för speciell kategori för att ha generella åsikter om. Lite mer utanför det jag redan berättat får du försöka gissa.

Att du är (fd?) teknolog kan man direkt förstå pga du kände dig attackerad av mitt inlägg :D

Postad

Det där var ju fusk.

Det blev en lite för speciell kategori för att ha generella åsikter om. Lite mer utanför det jag redan berättat får du försöka gissa.

Kanske lite fusk.

Att du är (fd?) teknolog kan man direkt förstå pga du kände dig attackerad av mitt inlägg :D

Japp! Före detta om man bara räknas som teknolog så länge man pluggar. Fast jag kände mig inte så attackerad. Teknologer är lite nördiga generellt sett.

Jag trodde dock att du också var teknolog eftersom det står "Programmerare" under yrke i din profil. Brukar vara ingenjör eller systemvetare (samhällsvetenskapliga institutionen va)?