newnick Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Du är välkommen till tentamensexpeditionen, Väg och Vatten (1 vån upp i VV-trappan) lördagen den 30/9. Expeditionen ligger 1 vån upp i VV-trappan, och telefonnumret dit är 031-772 2527, ifall du inte hittar. Jag hittar inte detta hus (VV) på chalmerskartan. Nån som vet? Citera
JimmyFlöjt Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Om du kommer från spårvagnshållsplatsen så går du förbi kårhuset, fortsätter förbi tågvagnen som du så ser på vänster sida. Ca 100m längre fram ligger VV-ingången till vänster. Citera
morberg Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Bästa off-topic-frågan nånsin? Citera
TotalFarsa Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Bry dig inte om folk med nollbrickor som skanderar "Väg och vatten får inga jobb!". De är bara avundsjuka för att de inte kom in på VV utan tvingades in på Maskin istället... Äsch, kom just på att de förbjöd sektionshets ca anno -98... Bättre förr... /TF Citera
Saint_Bjorn Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Skriver man "hjälp och hitta på chalmers" ska man nog istället leta upp grundskolan igen... Förlåt. Citera
newnick Postad 29 September , 2006 Författare Rapport Postad 29 September , 2006 Tack! Jag har anmält mig till svenska med Gdaily och Borat. Citera
Doc Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog? Våg avägra nollningsfjanterierna och annat trams. Snälla... Citera
newnick Postad 29 September , 2006 Författare Rapport Postad 29 September , 2006 Nu skall jag tenta Biomedicinsk cellbiologi, och inte något annat coolt som ni pluggar på chalmers. Citera
Doc Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Nu skall jag tenta Biomedicinsk cellbiologi, och inte något annat coolt som ni pluggar på chalmers. Låter bra o hippt. Lycka till Citera
Dollarturist Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog?Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! Citera
Doc Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog?Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! Keep shooting. Citera
Dollarturist Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog?Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! Keep shooting. Känns lite onödigt när du är så full av hål killen. Men om du vill så: En snubbe som nickar Doc och som inte är intresserad av att lära sig spela poker och därför gör sitt bästa för att jaga bort duktiga skribenter men som ändå hänger på pokerforum för att umgås med likasinnade? Börjar det brännas? Citera
Saint_Bjorn Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 ... Är du en sån där äcklig typ som har read på sina motståndare? Citera
tetris Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog? pokerspelare... Citera
kfluffie Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog? pokerspelare... En Vinnande dryg pokerspelare som tror att han/hon alltid har rätt! Alt. En Förlorande pokerspelare som tror att han/hon alltid har rätt men i själva verket vunnit ett par stora potter på tur men rent allmänt suger! MVH //KF Citera
Dollarturist Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Edit: Det där var taskigt. Jag tycker om koalor. Citera
Doc Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Apropå ingenting: finns det något töntigare än en teknolog?Skulle väl vara en naturvetare, humanist eller samhällsvetare då? Möjligtvis medicinare också. Nej nu vet jag! En FBK:are! Keep shooting. Känns lite onödigt när du är så full av hål killen. Men om du vill så: En snubbe som nickar Doc och som inte är intresserad av att lära sig spela poker och därför gör sitt bästa för att jaga bort duktiga skribenter men som ändå hänger på pokerforum för att umgås med likasinnade? Börjar det brännas? Det där var ju fusk. Det blev en lite för speciell kategori för att ha generella åsikter om. Lite mer utanför det jag redan berättat får du försöka gissa. Att du är (fd?) teknolog kan man direkt förstå pga du kände dig attackerad av mitt inlägg Citera
Dollarturist Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Det där var ju fusk. Det blev en lite för speciell kategori för att ha generella åsikter om. Lite mer utanför det jag redan berättat får du försöka gissa. Kanske lite fusk. Att du är (fd?) teknolog kan man direkt förstå pga du kände dig attackerad av mitt inlägg Japp! Före detta om man bara räknas som teknolog så länge man pluggar. Fast jag kände mig inte så attackerad. Teknologer är lite nördiga generellt sett. Jag trodde dock att du också var teknolog eftersom det står "Programmerare" under yrke i din profil. Brukar vara ingenjör eller systemvetare (samhällsvetenskapliga institutionen va)? Citera
Recommended Posts