Gå till innehåll

William - SKA MAN GRINA JULBONUSAR`?


william

Recommended Posts

  • Svars 241
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev dåligt med SNG spel igår,

 

 

Efter att ha plussat $95 tänkte jag ta ett pass till FL, men då kom variansen som ett bistick i ravva. Jag dök nästan 270 dollar. Dvs, 130 BB. Så det tog mig några timmar att ta igen det hela.

 

 

Slutade dagen ca 20-30 dollar upp iaf. Och det var jävligt skönt med tanke på hur det hade kunnat sluta.

 

Efter en analys så torde problemet ligga i att folk började misstro mina händer efter ett tags raisande;) Och började syna ner mig med alla händer. Vilket resulterade i att mitt aggressiva spel gav dem pottodds. Så jag skall försöka anamma detta ikväll och plussa lite bättre.

 

Känns som att stars FL är en riktig guldgruva faktiskt.

 

Vad gäller Sng Spelet så skall jag försöka hinna med 10 st ikväll, och posta resultatet. Kan väl säga att tjejen körde 3x$3 + 1x$6 igår .. OTM alla. Fick sepe syner runt bubblan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering av spel Måndagen den 20.e nov

 

 

Spel / Resultat

Antal händer: 3145st

Tid: 5 H

Antal Bord: 5.2

Resultat: $64

Spel: FL 1/2 SH

 

Mål

 

Bankrulle:

$907, Kvar till målet : $ 93

 

Platinum star:

Kvar till målet 3679 Fpps

 

Ipod 80GB:

21227 fpps / 26000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Jo jag lirar 15+1 turbo på Pokerstars. Nyss börjat lira dem seriöst.

 

Lirade $6 innan, men spelar inte bra på den nivån. Har tidigare trott att det är pga att de synar konstigt. Men har insett att det är jag som spelat dåligt, men mest pga att jag inte kan respektera nivån.

 

Nickar Emwi76, du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då skall vi se! Nya planer!

 

 

Att spela in den där ipoden till tjejen har kostat mig mer än ipoden de senaste 2 dagarna. Ifrån att ha plussat bra på FL 1/2 började jag förlora kraftigt.

 

Hade varit gul idag om det inte varit för att jag spelade SNG. Vinster på SNG har hållit min bankrulle uppe lite. För att sedan förlora igen.

 

Ex 1: Startade med ca 900 dollar i förrgår, efter en urusel dag av FL var man nere på typ 350 dollar ( tiltade även lite 2/4 ).

 

Spelade 6 stycken $15+1 SNG turbos och plussade dryga 150.

 

Ex 2: Började på typ 500, efter uruselt FL sessio var man nere på 230 igen.

 

Spelade 3st $15+1 och plussade 130 igen ung. Och då var IPODEN INSPELAD! Men såg det för sent så jag hann backa till 250 dollar igen:)

 

 

 

DÄRFÖR! Kommer jag från och med idag enbart spela SNG! Men med stor risk!

 

Eftersom jag efter noga analyserande kommit fram till att jag är en breakeven / förlorande spelare på $6 kommer jag enbart spela $15+1. Anledningen till att jag inte är vinnande på $6+0.5 är att jag spelar sämre eftersom jag inte respekterar nivån i insats. Jag blir inte lika seriös i mitt spelande då jag riskerar bara 6 dollar och "bara" kan vinna 27. Det gör att jag bubblar oftare än jag borde. Samt nöjer mig att ha kommit ITM och börjar spela som en sopa med 3 kvar.

 

HU spelet är jag dock mästare på. Därför blir jag 3a eller 1a oftast då jag kommit itm. Men på senare tid oftare 3a dessvärre eftersom jag inte "orkar" bry mig.

 

 

Spelplaner:

 

Bankrulle: $250

Spel: $15+1 SNG

Inköp: 15 St

 

 

Skall försöka spela 10-20st per dag. Har haft en roi på 61% nu de senaste dagarna. Får hoppas jag kan hålla mig runt 40-50 i 2 dagar till så att min rulle blir lite säkrare!!

 

Enda snesteget från denna plan som jag skall göra är att spela 1/2 på interpoker för deras relativt lätta bonus.

 

 

Skall försöka hinna med att presentera resultat från sng varje dag nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Jo jag lirar 15+1 turbo på Pokerstars. Nyss börjat lira dem seriöst.

 

Lirade $6 innan, men spelar inte bra på den nivån. Har tidigare trott att det är pga att de synar konstigt. Men har insett att det är jag som spelat dåligt, men mest pga att jag inte kan respektera nivån.

 

Nickar Emwi76, du?

 

htor_c4 men hoppar runt bland lite olika sit and gos där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sur över att åka som 4 idag i en av de 2 första turneringarna. Men men, vann den andra iaf.

 

Tänkte summera de senaste 3 dagarnas sng spel så att vi får lite statistik sammansättning!

 

 

 

Statistik sedan nystarten den 19:e med enbart $15+1

 

#: 23st

Roi: 82.8%

ITM: 52.2%

$ Won: 314

 

 

Finishes:

1a: 30.4%

2a: 13%

3a: 8.7%

4a: 8.7%

5a:0%

 

Daily stats:

Nov 21: $140

Nov 22: $138

Nov 23: $35.5

 

Antal inköp: 20st

Bankrulle: $322

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sur över att åka som 4 idag i en av de 2 första turneringarna. Men men, vann den andra iaf.

 

Tänkte summera de senaste 3 dagarnas sng spel så att vi får lite statistik sammansättning!

 

 

 

Statistik sedan nystarten den 19:e med enbart $15+1

 

#: 23st

Roi: 82.8%

ITM: 52.2%

$ Won: 314

 

 

Finishes:

1a: 30.4%

2a: 13%

3a: 8.7%

4a: 8.7%

5a:0%

 

Daily stats:

Nov 21: $140

Nov 22: $138

Nov 23: $35.5

 

Antal inköp: 20st

Bankrulle: $322

 

Vill inte vara negativ, men det känns som att det är ett fel som rätt många gör, att man kollar för seriöst på ett resultat på alldeles för lite underlag. T.ex. så är ju 23 st SNGs rätt lite, så din grymma ROI på 80% hoppas jag du förstår inte kommer hålla i sig. Är ingen Sng-spelare, men har fått för mig att allt över 40 ROI är bra..

 

Sen kan det ju vara intressant att få veta hur ofta du åker ut på de andra platserna, 6-10..

 

lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för inlägget..

 

Tror 40% är för mycket med.

 

Du får nog vara glad om du kan ha en roi på 10% på lite högre nivåer.

 

Detta underlag är altså från nystarten. Har ett annat underlag, på 1600 sngs. Som inte är i närheten.

 

Hoppades bara ha 80% i en dag till för rullens skull.

 

men variansen träffade mig lite nu så jag lirar lite 6 dollars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade gårdagen med ett mini minus.

 

-50 typ.

 

Rullen är nu på 210 så jag skall lira några 6 dollars ikväll innan jag ska supa.

 

 

 

Vill nog ha 300 typ för 16 spelet. Hade haft det igår men hade fett med otur i vissa potter tyvärr.

 

Kommer starta ett annat projekt också, nämligen sätta in 1000kr på svenska spel. För NL100 och sngs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

har kikat igenom din dagbok!

 

Ska precis börja lira seriöst med sng's på pokerstars nu, har alltid kört på party men lagt ner de nu för att dom krånglar så mkt :?

 

Tänkte kika hur sng strukturen och allt flyter på pokerstars. Har precis börjat lira lite och hitills är jag mkt nöjd lär jag säga, vad anser du?

 

 

Trevlig dakbok också 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

har kikat igenom din dagbok!

 

Ska precis börja lira seriöst med sng's på pokerstars nu, har alltid kört på party men lagt ner de nu för att dom krånglar så mkt :?

 

Tänkte kika hur sng strukturen och allt flyter på pokerstars. Har precis börjat lira lite och hitills är jag mkt nöjd lär jag säga, vad anser du?

 

 

Trevlig dakbok också 8-)

 

På vilket sätt krånglar Party? Jag tycker de flyter på hur bra som helst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...