Gå till innehåll

17/5, 24h, daily $500 - ITM!


QoS

Recommended Posts

Miniraise med skräp kan iiofs vara grymt. Råkade miniraisa med Q5s i en turnering i small blind. Floppen kom Q56, check-callade och gick all-in på turn, fick syn av AQ och vann. Fick höra något i stil med "You idiot, how can you play Q5?", vilket värmde hjärtat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag slår dig any time Nusse. :)

 

Cashgame är jag +$20 på ganska många timmar, turneringar är jag +$780 på bara 20 timmar mer... säger en del om vad jag är bäst på antar jag. (och ja, jag har underlag)

 

Jag begriper mig inte alls på cg ärligt talat... jättemysko. Jag och Daniel får bilda klubb för turneringsspelande utlänningar och spöa skiten ur er andra om jag inte åker ut med AA mot 82o först.

 

Edit: Menar du freerollen eller en med $500 inköp? Det är ju lite klasskillnad, inget ont om dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nusseman, menar du att du har presterat bättre än en 2:a och 13:e plats två turneringar på varandra? :)

Lite bättre än så har jag nog möjligen lyckats prestera någon gång...

Jag slår dig any time Nusse :)

Jaha du, Mr 30% ;) Det skulle väl möjligen vara med en pinne då... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör det, den har alla chanser i världen att bli mycket bättre än phils bok.

VEM E KUNGEN?!

Det är väl jag va? ;) Du kan få vara kronprins :D

 

Notera att jag ännu inte skapat något konto som heter "Carl XVI Gustaf Folke Hubertus" och gjort ett inlägg här. Tycker jag förtjänar någon form av uppmuntran för det...

 

Varför kallar du dev för mr 30% förresten? Har jag missat något sätt att ribba honom? Det går ju inte, upplys mig är du snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kallar du dev för mr 30% förresten? Har jag missat något sätt att ribba honom? Det går ju inte, upplys mig är du snäll.

 

Finalbord i POKERFORUM.nu-turneringen när du var på mallis. Dev limpar UTG, jag ställer in han synar. Jag har JJ han ATo. Mr 30% träffade Esset :D

 

Vill du ha mer detaljer finns det i HH forumet, tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat väldigt lite - bettandet har varit mer lönsamt, och jag spelade bort ganska (för mig) stora summor ett tag på poker även om jag fortfarande ligger plus, så jag tog en paus. Dessutom hade jag tentaperiod, och när jag har det brukar jag plugga (host host QoS ;)).

 

Men jag har lirat några turneringar och fått ATo UTG fyra gånger inkl. den mot dig. Jag har vunnit tre potter och knyckt mörkar en gång, men det är svårt att säga att något varit representativt direkt... mot dig hade jag låg chans, andra gången träffade jag nötstege på floppen, och de två sista gångerna var vi bara tre pers kvar. Självklart skicklighet och inte tur, men inget jag skulle påstå utgör ett statistiskt underlag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, låt mig tydliggöra vad jag menade...

För statistik på de gånger du har ATo UTG och synar, samt synar när någon ställer in. Sno mörkar eller få betalt när du träffar floppen är en helt annan sak, jag är nyfiken på din statisktik på limp-syn all-in med ATo UTG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Che det är inte vem som helst som kom 2:a i senaste POKERFORUM.nu turneringen - JAG kom 2:a! :)

 

Vet inte om du såg mig spela den turneringen, men min minimala pokervisdom tillsammans med aptur tog mig till en hedervärd andra plats! :)

 

Det är skils! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Johan Hjort! :)

 

Problemet är att jag knapp kommer ihåg något från själva turneringen, jag vara bara så lycklig hela tiden! :)

 

Ska försöka vara lite mer sansad nästa gång (vilket kommer leda till att jag åker med en gång :)) och posta lite PHH som vi kan titta på. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...