Lemongirl Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Nu är ONGAME och STARS igång igen för mig efter att varit nere en bra stund Citera
sevenfeet Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 party funkar fint för mig, 30k spelare online så felet ligger nog hos er. Vad har du för internetleverantör? Jag kör själv comhem Har också comhem, men inga problem... Citera
trehjuling Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Oj vad mycket folk som är uppe såhär dags och lirar, förklara er! Citera
armis80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Oj vad mycket folk som är uppe såhär dags och lirar, förklara er! Det är förmiddag. Man ska vara uppe såhär dags om man inte är ett nattdjur. Citera
hobbq Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 jaha jag har inte gått och lagt mig än Citera
Raimo Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Jag kan inte logga in på Partys hemsida har fler problem med Party än? Citera
Toan Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 För mig har alla nämnda siter fungerat hela dagen. TDC är min internetleverantör. Citera
armis80 Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Hej! Fick svar av Bodog's support. utdrag: Dear Mr. Nilsson, Thank you for contacting Bodog customer service regarding your log in problems. It has come to our attention there is currently a major server outage in the US at this time and is preventing a large number of clients from logging into or accessing many sites. We can understand player’s frustration when problems like this arrive. As this matter is beyond our control we do not have a time frame on when this will be resolved but hope the problem is corrected shortly. Tydligen var detta ett stort problem, men det var tydligen endast av teknisk natur. Nätpokern lever vidare Citera
inteillaalls Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Sitter här med UPC/cumhem och kommer fortfarande inte åt Pokerstars eller Fulltilts spelservrar... Konstigt, jag kommer heller inte åt http://www.cnn.com http://www.aol.com eller http://www.weather.com , stora siter som borde vara up-and-running hela tiden... Vafan är detta? Citera
inteillaalls Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Vafan är detta? Ja jag ogillar att bumpa mina egna inlägg men vad pågår? Nån som fått veta nåt konkret? Ich wollen Poker spielen! Citera
inteillaalls Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 ja men vad trevligt, nu funkar inte ICQ heller, ok nån annan med samma problem? Citera
MrZingo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 eftersom du inte har fått svar så är det troligen enbart du som har detta problem. Lägg ifrån dig ölen ett tag och börja trolla (P.S. Jävlar vad grym den nya stavningskontrollen är på Firefox, nu kanske man slipper alla felstavade inlägg i fortsättningen) =) Citera
PrisonX Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 (P.S. Jävlar vad grym den nya stavningskontrollen är på Firefox, nu kanske man slipper alla felstavade inlägg i fortsättningen) =) Men du förklara dig, vart hittar jag den, kan behövas ? Citera
inteillaalls Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Lägg ifrån dig ölen ett tag och börja trolla får sitta och köra på svenskaspel, jävla skit-klient de har, vad är det med knapparna egentligen? och inte kan man se vad folk synade ner med heller Citera
PrisonX Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Lägg ifrån dig ölen ett tag och börja trolla får sitta och köra på svenskaspel, jävla skit-klient de har, vad är det med knapparna egentligen? och inte kan man se vad folk synade ner med heller Vacker inställning, beroende.. ? Citera
Myssion Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Vill någon vara snäll och förklara för mig vilka de "amerikanska sajterna" är...? Citera
inteillaalls Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Vacker inställning, beroende.. beroende av en bra klient, ja förklara för mig vilka de "amerikanska sajterna" är för mig är det pokerstars och fulltilt, jag kommer inte åt dem och så har det varit i två dygn, förgrymmat otillfredsställande Citera
inteillaalls Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Idag kom nätet tillbaka. Jag är så Vet inte vad det var för fel eller hur det åtgärdades. Men det känns Citera
Recommended Posts