Skanke Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Jag kollar och ger gärna min syn på händerna om jag känner att jag har något att säga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Jag skulle absolut kolla, främst ur lärningssynpunkt, eller var det nu heter. För att lära mig iaf Vet dock inte om jag vågar ge mig på att kommentera händerna, då jag lirar rätt mycket lägre stakes än dig och inte är allt för duktig imo (och iemilso ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 jag skulle då titta (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 skotta skotta skotta varför inte 4st $530 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 skotta skotta skotta varför inte 4st $530 8 inköp är nöten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Kul att det verkar finnas intresse vilken buy-in och vilken sajt tror ni blir bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombarn Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Kan heller aldrig bestämma mig vilket theme jag vill ha, just nu kör jag med classic + simplified kortlek (tror jag den heter). Något theme som man vinner mer på än andra eller? :razz: "Hyper-simple" klonkar man ganska fint på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Kul att det verkar finnas intresse vilken buy-in och vilken sajt tror ni blir bäst? Jag skulle helst se att du spela på en nivå där du spelat ett antal SnGs och känner dig trygg på. Ingen jätte-skottning alltså. Sajt spelar imo ingen roll, FT, Stars eller Party (För det är väl dom det står emellan?) går lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 December , 2006 Rapport Share Postad 29 December , 2006 Kul att det verkar finnas intresse vilken buy-in och vilken sajt tror ni blir bäst? Stars $114 (när det är 80-100k online så att man inte behöver vänta länge så länge på att få upp 4st) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Kör det du är mest bekväm vid. Är inte handen jättelätt, lägg en kommentar på hur du tänker. Jättelätt att sitta och grunda i timmar över en hand i efterhand, men irl har man 15 sec på sig eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Avslutar grinden nu, blev ett gäng $27 på Stars. Tycker nivån på spelarna var sämre än på $36 på FTP och $33 på Party. Ska testa $60 imorrn tror jag, har ju ~70 inköp för den nivån. Kommer dock inte börja grinda $55/$60 förrän jag har 100 inköp, tills vidare så blandar jag. Idag slutade jag iaf +$145. Är inne i en skön period just nu, bara att hoppas det håller i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Ska dra igång lite SnG's på Stars snart tänkte jag. Har problem med stars eftersom jag tappar connection lite då och då, har aldrig haft några problem på andra sajter men stars är ett helvete ibland. Använder BBB och har läst att andra BBB-kunder oxå haft problem med detta när det gäller Stars. Funkar det bra idag så blir det nog iaf några $60. Angående filmen... Antagligen kommer det bli $36 eller $60 på Full Tilt jag kommer köra. Inget datum planerat än men eftersom intresse verkar finnas så kommer det ske någon gång under januari. Måste fixa program och så först bla, tror micken jag har är rätt kass så det kanske blir att köpa en ny sådan oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Vad nickar du på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 Vad nickar du på stars? INW85 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 December , 2006 Rapport Share Postad 30 December , 2006 du då emilio? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 klonksork, men spelar inte nu. För lat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 2 fina vinster conspiracy! många KK när hansolo railar! ja ställer gärna upp och railar på heltid mot % av dina klonkvinster, haha =) edit: ja har stort intresse för framtida sng-filmer med conspiracy i huvudrollen! gärna stars och 33-55 nivå eftersom de verkar va "lagom" nivå för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 2 fina vinster conspiracy! många KK när hansolo railar! ja ställer gärna upp och railar på heltid mot % av dina klonkvinster, haha =) Haha, ja det va riktigt sjukt. Innan du railade fick jag liksom ingenting och bustade i varenda en sen vände det rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 Sådär ja, klar för dagen Gick jävligt bra och slutade +$340. Spelade ungefär hälften $60 och hälften $27 Sng's. Visst skiljde det lite på nivåerna men inte överdrivet mycket. På $27 hamnade jag ofta i pengarna redan på 100/200-25, vilket jag aldrig gjorde på $60. Det som främst skiljer nivåerna åt är att de på $60 synar lite mer och lite bättre helt enkelt. Helt klart känns det överdrivet när folk säger att skillnaden är gigantisk och att det är jävligt svårt att slå. Möjligt att det var sämre nivå på spelet idag men jag tror inte det skiljer så mycket från en vanlig dag. Månadssammanfattning Kommer inte spela något mer i december och då kan det vara läge att sammanfatta månaden. Tack vare MTT klonkarna i början av månaden så blev december en klar rekordmånad. Har inte spelat jättemycket SnG's dock men det ska det bli ändring på i januari. Har ju som ni kanske har läst börjat spela lite på Stars i samband med reloaden och eftersom det gått bra den lilla tiden jag spelat där så kommer jag antagligen fortsätta där till viss del. Det blir nog så att jag kombinerar Party, Full Tilt och Stars. Rätt skönt att kunna byta sajt för stunden om det går dåligt. Eftersom jag spelade en del när jag var hemma i Vingåker plus att TM harvar med FTP så har jag inga SnG-stats att bjuda på. Däremot har jag en sammanställning över hur det har gått resultatmässigt: HU SnG's: +$86 Fullring SnG's: +$1596 Multi Table SnG's: +$58 MTT's: +$3141 Bonus/RB: +$33 Cashgame: -$43 Totalt resultat december: +$4871 Eftersom jag inte har 100 inköp på $55/$60 SnG's så kommer jag fortsätta att blanda dom med $27/$33/$36. Hoppas dock kunna ta steget fullt ut någon gång i januari! Hade jag inte cashat ut så mycket som jag gjort under december så hade jag haft rulle för $55/$60 men det är lugnt ändå. Kommer även ta ut lite under januari, ska bland annat köpa ett Nintendo Wii när det kommer till affärerna igen... Nuvarande Bankrulle: $4522 Nu blir det sängen! Sjuk man är som lägger sig vid 07.00 men va fan, gonatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 schysst månad Nu vill vi ha års sammanfattingen med och mål för nästa året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 schysst månad Nu vill vi ha års sammanfattingen med och mål för nästa året Skulle gärna göra en årssammanfattning men eftersom jag formatterat om datorn ett par gånger och glömt spara några excelfiler så vet jag inte exakt hur mkt jag är upp. Sen april rör det sig nog om ~$15k eller nåt. Däremot kan jag ju skriva en sammafattning i text lite över hur det har gått. Gör det imorrn tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 31 December , 2006 Rapport Share Postad 31 December , 2006 "Kommer även ta ut lite under januari, ska bland annat köpa ett Nintendo Wii när det kommer till affärerna igen..." Skaffade mitt nu unnan jul, fick stå i affären i 8-9h för att få det. Ångrar dock inte en sekund av det. Läste dock att man inte kunde räkna med att få nåt fören mars nu. Fin månad hur som helst. Lärorik läsning. Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 1 Januari , 2007 Rapport Share Postad 1 Januari , 2007 Lägger till det här istället för resultat... Mål för i år(2007): Vinna mer än Conspiracy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts