Gå till innehåll

Conspiracy - $33 & $55 SnG


Gäst

Recommended Posts

  • Svars 647
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Floppade jättedraget på Stars när Fi floppat set. Fick färg på rivern och han käääk.

 

Julbord? :P

 

Va? :P

 

Antog att du missclickade Ä mot Å ?

 

Haha, nä faktiskt inte...Lite bondspråk bara :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad nickar du på party Consp.?

 

Nickar Zleepwalker på Party.

 

:heart::club::diamond::spade:

 

Åkte just ur rebuyen oxå. Tror jag kom 22:a så inga pengar där. Hade säkert kunnat gneta mig in i pengarna men men. Åkte med AK när en storstack limp-pushade pre. Jag synade med AK, kanske borde ha foldat men jag hade höjt en massa händer i position innan så jag tror han gör det här spelet med en massa händer och med mkt chips redan i potten så känns det som om jag gjorde rätt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uatn att vara otrevlig men varför köerp dyu nyproducerad film?

 

Tycker inte det var otrevligt :lol: Menar du jag ska köpa gamla filmer? De gör jag rätt ofta oxå. Nu var det snarare ett semiimpulsköp eftersom jag blev sjukt sugen på att se den :P

 

:heart::club::diamond::spade:

 

Spelade 20k på Stars och 5k på Party inatt. Bustade rätt tidigt på Stars men gick bättre på Party. Kom iofs bara 22:a eller nåt men är väl rätt nöjd ändå antar jag, inga stora pengar men en okey placering. Sista handen va jobbig. UTG höjde 3BB pre och jag satt på KK i BB. Hade ~15B i stacken så jag ställde in. Han steksynade med TT och träffade T på floppen. Ridå. Hade legat riktigt bra till annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag äntligen fått mina pengar in på FTP som jag väntade på :)

 

Rullen ser ut enligt följande:

* Full Tilt Poker: $2004

* Party Poker: $1196

* Pokerstars: $114

-----------------------

TOTALT: $3314

Kommer dock säkerligen casha ut en hel del av det jag har på Party för att handla lite saker o så, men det kommer inte ske än.

 

För att slippa för mycket resultatfokusering kommer jag inte redovisa hur mycket rullen växer/minskar i fortsättningen, kanske en gång i månaden eller så :)

 

Nu ska jag dra igång lite spel. Blir nog Party tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bredbandsbolaget is the shit.....inte

 

Mitt psyke klarar inte av att spela med en lina som lägger ner 1 gång i timmen.

 

Förresten fick jag tillbaka en tenta idag. Fick 41 poäng godkänt va 45, men de med 44 klarade sig oxå, TILT! Ska tjata lite om att få komplettera bara så jag slipper göra omtenta, borde lösa sig tycker jag.

 

Railar förresten TLK, Ivey och Benyamine på FTP atm. Inte för att jag kan mkt om limit och särskilt inte på 1k/2k :lol: Men sjukt vad aggro Ivey är. TLK:s CR på river med QQ var dock nöten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ingen poker igår, linan är för ostabil. BBB sa att allt ska fixas idag, så jag får väl lita på dom helt enkelt. Imorrn åker jag hem till Vingåker för att börja fira jul Ska bli jättekul att träffa familjen och så.

 

-------

Hittade förresten en rätt rolig hand från en $55 SnG jag spelade för några dagar sen på Party. Sååå skönt att sitta på monstret och man vet att Fi kommer pusha turn.

 

......Men nehe, tydligen kan man inte lägga upp konverterade HH's eftersom det är för många "bilder" i den, fast att det bara är ikoner...Antar att det kommer bli fixat snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är handen jag pratade om ovan :)

 

Party Poker

No Limit Holdem Tournament

Blinds: t100/t200

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: t1830

UTG+1: t4800

CO: t1960

Button: t4850

SB: t2790

Hero: t3770

 

Pre-flop: (6 players) Hero is BB with A:heart: A:club:

3 folds, Button raises to t400, SB folds, Hero raises to t800, Button calls t400 (pot was t1100).

 

Flop: K:heart: 5:diamond: A:spade: (t1700, 2 players)

Hero bets t500, Button calls t500 (pot was t2200).

 

Turn: 2:club: (t2700, 2 players)

Hero checks, Button is all-in t3550, Hero calls all-in t2470.

Uncalled bets: t1080 returned to Button.

 

River: T:heart: (t7640, 0 player + 2 all-in - Main pot: t7640)

 

 

Results:

Final pot: t7640

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte så mkt dagboksskrivande de senaste dagarna...Är i Vingåker nu och hälsar på min kära mor under jul :)

 

Har spelat en del poker ändå. På FTP har jag väl plussat ~$50 eller nåt, kanske lite mer.

 

Imorse blev det några $33 och $55 på Party och plussade ~$170 på jättenågra. Kändes skönt.

 

I januari ska jag ta tag i $60 på FTP oxå och försöka överge $33 helt och hållet. Visst skiljer det en del i spelet men det finns mkt värde ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är handen jag pratade om ovan :)

 

Party Poker

No Limit Holdem Tournament

Blinds: t100/t200

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: t1830

UTG+1: t4800

CO: t1960

Button: t4850

SB: t2790

Hero: t3770

 

Pre-flop: (6 players) Hero is BB with A:heart: A:club:

3 folds, Button raises to t400, SB folds, Hero raises to t800, Button calls t400 (pot was t1100).

 

Flop: K:heart: 5:diamond: A:spade: (t1700, 2 players)

Hero bets t500, Button calls t500 (pot was t2200).

 

Turn: 2:club: (t2700, 2 players)

Hero checks, Button is all-in t3550, Hero calls all-in t2470.

Uncalled bets: t1080 returned to Button.

 

River: T:heart: (t7640, 0 player + 2 all-in - Main pot: t7640)

 

 

Results:

Final pot: t7640

 

Vad hade fi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan, tänkte bara hälsa eftersom vi lirar ganska mycket med/mot varandra. 54nTA_Cl4u5 på full tilt. Har du lagt ner HU?

 

lol, har sett dig en hel del :) Brukar sällan sharkscopa folk när jag spelar 9-manna men idag gjorde jag det på dig. Du fick en note oxå: "stabil vinnare"...wp ;)

 

Hur har det gått för dig idag?

 

Förresten såg jag skanke backa upp hela stacken med QTs i första handen idag :razz:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, har sett dig en hel del :) Brukar sällan sharkscopa folk när jag spelar 9-manna men idag gjorde jag det på dig. Du fick en note oxå: "stabil vinnare"...wp ;)

 

Hur har det gått för dig idag?

 

Förresten såg jag skanke backa upp hela stacken med QTs i första handen idag :razz:

 

snälla säg preflop :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...