Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Drar igång kvälls/natt grinden nu. Ingen föreläsning imorrn men vill ändå inte lägga mig fööör sent (läs: senare än 04). Är lite sugen på HORSE men jag är för girig för att spela en massa låglimit FL så det blir nog 9-manna SNG's istället Citera
Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Racetrack med red carpet är förresten nya nöten på FTP... Citera
stackbrat Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Det är sjukt hur jag kunde bli så tiltad av FPT:s layout när jag började där för 1 år sen och nu när racetrack kommit blir man lite smånostalgisk i den gamla, dock är det som du säger, nöten, förstår inte hur ett sådant stort företag ahr kunnat låta bli att fixa deras design under så lång tid. Citera
Skanke Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Tack för några trevliga matcher Jag jobbade iallafall tillbaka dagsförlusten ($168 på 4st) till ett litet plus på $110 efter 22 spelade. Ha en trevlig natt..... Citera
Gäst Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Tack för några trevliga matcher Jag jobbade iallafall tillbaka dagsförlusten ($168 på 4st) till ett litet plus på $110 efter 22 spelade. Ha en trevlig natt..... Hehe, ja det var kul att spela...Här går det lite motigt dock, ca 60 back, men det ska man väl kunna vända ? Citera
ulaf Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Det är ju grön carpet och inget annat som gäller! Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Färdigspelat för dagen nu. Mest spännande var att jag fick ett fyrtal i en SNG jag spelade, annars var det en rättså händelsefattig kväll/natt. Spelade lite mot Skanke vilket var kul. HU SNG's gick det bra på. Känner att jag verkligen har utvecklats där och ska nog börja känna lite på $50-nivån snart. Så här gick spelet sammanfattningsvis: 9-manna SNG: -$59 HU SNG: +$55 H.O.R.S.E: +$17 ---------- TOTALT: +$13 Så sjukt kul hur jättetighta alla blir när det är Razz, tror jag vann det mesta på det Backade alltså lite på mitt maingame men tog igen det på annat December: +$1959 Citera
DaPine87 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 racetrack med stainless steel ftw Citera
Skanke Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 racetrack med stainless steel ftw Då fick man ha solbrillor på sig för att inte bländas.... Orginal is DA shiiit.... Citera
william Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Vad e det för skit vid insättningar på ftp? "Your request will be handled momentarily" eller vad det säger. Ska det ta typ 2 årtionden att kunna börja spela eller? Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Har brutal huvudvärk idag så jag orkar inte med en massa 9-manna megagrind. Har än så länge spelat 4 st HU och har 3-1 på dom, så de e nice. Snart börjar en 4k gtd på FTP som jag ska spela, kan nog bli några 45-manna oxå...Party hade inga roliga MTT's nu. De hade iofs 15k som bekant är en $33 rebuy, men det känns lie dyrt att lägga runt $100 på en MTT... Imorrn kommer pappa och hälsar på. Egentligen skulle mina småsyskon komma oxå men de är sjuka så det blir inget med det. Ska faktiskt bli kul att träffa farsan själv, var flera år sen jag gjorde det --- Förresten, min flickvän har startat upp en blogg som hon är helt besatt av. Hon siitter nog och pillar med den mer än vad jag spelar poker och DET ÄR MYCKET! Adressen är: http://ioanajaja.wordpress.com Gå in och skriv nån snäll kommentar så blir hon glad (hälsa från mig)! Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 LOOOOOOL...ute i första handen i turren...Floppar set och blir utdragen på river där Fi hittat sin runner-runner kåk... Citera
william Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Hmmmm Kollade din tjejs blog,, Första man ser är " BLI EN BÄTTRE ÄLSKARE "... Beh man säga annat än att även hon tycker allt e ditt fel eller? Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Hmmmm Kollade din tjejs blog,, Första man ser är " BLI EN BÄTTRE ÄLSKARE "... Beh man säga annat än att även hon tycker allt e ditt fel eller? Nej, det är snarare så att jag är så jävla grym att hon önskar alla kvinnor kunde uppleva detsamma! Plus att allt om sex ger en massa besökare som hon vill ha Citera
kfluffie Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Hmmmm Kollade din tjejs blog,, Första man ser är " BLI EN BÄTTRE ÄLSKARE "... Beh man säga annat än att även hon tycker allt e ditt fel eller? Läste också det! 7 december ———————————————- Finns det en sann kärlek för oss alla? Finns det egentligen någon sann kärlek? 6 december ———————————————- Kan man röka morötter? 5 december ———————————————- Finns det en baktanke med en filmkväll? Har ni varit ihop länge då? http://ioanajaja.wordpress.com/2006/12/07/kanske-ska-man-vara-singel-eller/ Mvh, KF! Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Hmmmm Kollade din tjejs blog,, Första man ser är " BLI EN BÄTTRE ÄLSKARE "... Beh man säga annat än att även hon tycker allt e ditt fel eller? Läste också det! 7 december ———————————————- Finns det en sann kärlek för oss alla? Finns det egentligen någon sann kärlek? 6 december ———————————————- Kan man röka morötter? 5 december ———————————————- Finns det en baktanke med en filmkväll? Har ni varit ihop länge då? http://ioanajaja.wordpress.com/2006/12/07/kanske-ska-man-vara-singel-eller/ Mvh, KF! Ja det har vi, blev lite småtiltad av det inlägget men det var tydligen i "generella lag" hon menade. Så nu är jag glad igen. Citera
william Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 "Men det finns faktiskt en gräns för hur bekväm man kan vara. Det är inte så attraktivt när man ser ut som om man inte duschat på veckor. Jag tycker själv att det är lite avtändande. " - Ok , kanske dags att du tar en dusch.. Eller? "Kanske ska man vara singel? Eller? Förhållanden kan ibland kännas som en mur kring sitt eget liv." - Hmm , Fan.. Du måste ju spela mer poker än mig!! "7 Veckor till hett sexliv" - Kom igen! Börja nu och träna så kanske du får till det någon gång i mars! Slutligen måste jag bara säga att din tjej verkar tänka på sex en del. LIKE IT ,men.... Du kanske borde ge henne det någon gng så hon får vila lite från fantasierna! Så släpp musen nu! Och gå o pilla på den andra ist! Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Hmm...Jag framstår inte som den bästa pojkvännen i hennes blogg kanske, men men sån är jag. Nej då, till mitt försvar så kan jag säga att hon skriver en massa om sex för att folk uppenbarligen verkar vara besatta av att läsa om sex. Typ 80% av hennes besökare läser om just...sex. Sen just detta med förhållanden är ju såklart jättesvårt. Visst har vi haft våra duster av problem men det tror jag alla har (förutom dom i Seven Heaven, som för övrig är en nötserie btw). Just att pokern tar upp mycket tid av mitt liv är definitivt sant. Men grejen är att om jag inte hade pokern där jag kunde tjäna pengar så skulle jag vara tvungen att ha ett jobb vid sidan av studierna, annars skulle jag/vi inte fixa att leva som vi gör. Och jag vill absolut inte leva sämre än vad jag gör nu. That's life. (Tjejen är förresten jätteglad nu eftersom hon typ slagit besökarrekord tack vare min länk i dagboken ) Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Ok, nya tag på MTT-fronten nu. Reggad för: * 9k GTD på FTP (inköp $26) * Freezout på Party (inköp $33, för övrigt den jag vann för några dagar sen ) Kanske även någon/några multi table SNG... HU rullar på bra...4-1 på dom. Citera
william Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Sen just detta med förhållanden är ju såklart jättesvårt. Visst har vi haft våra duster av problem men det tror jag alla har (förutom dom i Seven Heaven, som för övrig är en nötserie btw). Man känner ju igen sig liksom.. Så att försvara sig behövs ju inte. Det var bara så himla kul! Det första man såg då man kom dit! Så du förgyllde min o tjejens kväll hehe Citera
william Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Föressten........ Va många blind nivåer det är på ftp.. Hur förhåller man sig? Börjar ju stjäla lite på 50/100 på stars. Men här känns det lite mysko.. Citera
Gäst Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Busted på Party efter en tiltsyn. Citera
Gäst Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 9kn då? Busted. --- Dagens jättetilt i en HU precis... Får QQ och bettar 3BB först in pre, Fi re-raisar (minns inte hur mkt) och jag 3-bettar upp till 400, Fi synar...Floppen kommer Qxx varav 1 spader. Fi donkar all-in och jag synar såklart. Han visar upp A8 i spader utan någon träf f..Turn = spader, River = spader....TILT!!! Citera
Ruterkung Postad 9 December , 2006 Rapport Postad 9 December , 2006 Så här på tal om ingenting, kan vi inte fixa ett gäng som slaskar någon hyffsad billig SnG? Självklart står jag för fiskigheten. Citera
Recommended Posts