Gå till innehåll

Enkel fråga från seg skalle (STARS TURBOS 1500 startmarker)


dr noob

Recommended Posts

Gissar jag rätt om det från turneringar?

I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om.

 

Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då.

 

glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar jag rätt om det från turneringar?

I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om.

 

Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då.

 

glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken

Utan några stora uträkningar så bör du vinna 1 av 9 för att ha +-0.

Nu verkar du ha något "filter" på för du foldar väl nån gång efter floppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar jag rätt om det från turneringar?

I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om.

 

Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då.

 

glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken

Utan några stora uträkningar så bör du vinna 1 av 9 för att ha +-0.

Nu verkar du ha något "filter" på för du foldar väl nån gång efter floppen?

 

Där sa du nåt. Det bör j stämma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget filter. I general tabben ligger jag på 112k+. Det lustiga är att jag ligger på noll i $$$. Kom på att det kan bero på trasiga HH's. Kan väl hända att man stänger ner ett fönster om man ser att man drar dött, slipper se eländet liksom.

 

Undrar om dom på stars blir glada om man begär HH's från senaste veckans 500+ turrar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tänker nog fel. Won T$ beror bara av antalet förstaplaster (där du vinner samtliga T$ vid bordet, annars förlorar du dina T$ oavsett placering).

 

men jag ligger alltså på T$ 112k+ över 330 turrar vilket borde betyda att jag gått mycket bra fast jag i själva verket backat ca 15 inköp. Jag skickade iväg en request om 500 HH's till supporten. Smörade och lovade att bli supernova om dem ordna det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saw flopp 1166 händer Went to SD 1166 händer.

Känns lite märkligt.

Dessutom bara 1166 spelade händer på 330 turneringar, lite väl tight va?

 

Läste just att det är en bugg i PT. Skulle ha fixars för ett år sedan men har visst inte blivit av.

 

Jag fick iaf EN(1) fil med över 22000 händer från stars som jag försöker importera nu för tredje gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...