dr noob Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Är det rimligt att anta att ovanstående bör resultera i ca 10,8 första, andra respektive tredjeplaceringar och generera i 108 inköp plus, minus avgifter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjoorn Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 om jag har förstått din fråga rätt så bör det väl bli fel summa eftersom man itne ser alla fält, One pair och High card är inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Dem e så klart minus, men det är väl irrelevant då totalvinsten bör vara det enda intressanta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Men det är väl bara i turrar du vinner som du får ett totalnetto över noll eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Gissar jag rätt om det från turneringar? I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Sorry, läste fel. high card och one pair är inkluderade i den inringade totalsumman, det är bara nerskrolat så de inte syns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Men det är väl bara i turrar du vinner som du får ett totalnetto över noll eller? Precis. De man slutar tvåa eller trea i ger ett minus på 1500 (starts turbosar). Så är det ett rimligt antagande gott folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Gissar jag rätt om det från turneringar?I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om. Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då. glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Gissar jag rätt om det från turneringar?I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om. Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då. glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken Utan några stora uträkningar så bör du vinna 1 av 9 för att ha +-0. Nu verkar du ha något "filter" på för du foldar väl nån gång efter floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Gissar jag rätt om det från turneringar?I så fall är det ju bara resultat i turneringsmarker det handlar om. Korrekt. I teorin kan man alltså ha ett tokminus men ändå plussa genom att placera sig på 2'a och 3'e plats absurt ofta, men det är endast i teorin då. glömde nämna att det rör sig om stars turbosar 1500 startmarker. 330 spelade. Ska pilla lite i rubriken Utan några stora uträkningar så bör du vinna 1 av 9 för att ha +-0. Nu verkar du ha något "filter" på för du foldar väl nån gång efter floppen? Där sa du nåt. Det bör j stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Inget filter. I general tabben ligger jag på 112k+. Det lustiga är att jag ligger på noll i $$$. Kom på att det kan bero på trasiga HH's. Kan väl hända att man stänger ner ett fönster om man ser att man drar dött, slipper se eländet liksom. Undrar om dom på stars blir glada om man begär HH's från senaste veckans 500+ turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Du tänker nog fel. Won T$ beror bara av antalet förstaplaster (där du vinner samtliga T$ vid bordet, annars förlorar du dina T$ oavsett placering). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2006 Du tänker nog fel. Won T$ beror bara av antalet förstaplaster (där du vinner samtliga T$ vid bordet, annars förlorar du dina T$ oavsett placering). men jag ligger alltså på T$ 112k+ över 330 turrar vilket borde betyda att jag gått mycket bra fast jag i själva verket backat ca 15 inköp. Jag skickade iväg en request om 500 HH's till supporten. Smörade och lovade att bli supernova om dem ordna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Alltså, ligger du 112k+ så saknar du händer. Du måste alltid ligga +- en jämn multipel av 1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Saw flopp 1166 händer Went to SD 1166 händer. Känns lite märkligt. Dessutom bara 1166 spelade händer på 330 turneringar, lite väl tight va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Nej inte särskilt tight. Snarare standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Nej inte särskilt tight. Snarare standard. Under 3 spelade händer/turnering!? Där ser man, jag som trode jag var tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Nej inte särskilt tight. Snarare standard. LOL:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Alla händer går inte till SD. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Alla händer går inte till SD. det står där att dom gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2006 Alltså, ligger du 112k+ så saknar du händer.Du måste alltid ligga +- en jämn multipel av 1500 Haha. Som sagt. lite seg i skallen var jag allt i går bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr noob Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2006 Saw flopp 1166 händer Went to SD 1166 händer.Känns lite märkligt. Dessutom bara 1166 spelade händer på 330 turneringar, lite väl tight va? Läste just att det är en bugg i PT. Skulle ha fixars för ett år sedan men har visst inte blivit av. Jag fick iaf EN(1) fil med över 22000 händer från stars som jag försöker importera nu för tredje gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts