jemten Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Sitter och spelar fixedlimit. Borde nog gå och sova, för bra går det inte. Citera
kydyl Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Sitter och jobbar på senaste party bonusen jag... Citera
PokerWiz Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Torskade av ett par 4 inköp i kväll på NL 0.5/1 € så nu får det vara bra för ikväll =) Bäst att inte gula sig helt. Citera
fsvoo Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 inte blivit nån poker efter 12 istället har jag ägnat tidiga natten till filmen Shade för de som missat är det naturligtvis en pokerfilm. Igår såg jag Rounders som helt klart var bättre både poker och filmmässigt. Citera
King_ingo Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Håller på med linux h*lvetemjöl i en kaffekopp. Mitt första försök. Går väl sisådär..... Nä vem försöker jag lura. Jag har ingen aning om vad jag håller på med. Blir nog att sätta sig och plugga några e-böcker... Hoppas jag inte sover hela dagen! Citera
dominator Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Dags att liva upp en passande tråd (nåja, hon är ju bara kvart över ett) Nå, har vi några pokerrävar ute och testar fiskelyckan måntro? Som någon skrev i en annan tråd. Prima på lördagsnätter..... aaaah Citera
Laser Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 jo visst är man ute och lirar dock blir det en tidig natt idag. Men det finns nog mest bra lätta bord på nätterna Citera
pokolle Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Klart man är uppe och lirar. Men det gäller att sluta när man ligger på top, har vunnit 25 dollar på 0,5/1 dollar FL den senaste timmen så nu slutar jag innan det vänder Citera
dominator Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Jahapp, hur ser det ut nu då era pokerspillror? Spelas det nåt i natt? Möjligtvis någon som sitter och trycker i Primas $7.5k guaranteed, 25$ buyin? Citera
jokersve Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Sitter på jobbet och hänger så inget lirande inatt tyvär. Blir dock lite slaskande innan läggdags när man kommer hem. Citera
Joshua Postad 3 Februari , 2005 Rapport Postad 3 Februari , 2005 Jag har suttit och slaskat lite Omaha men nu är det nog läggdagzzzzzzz Citera
Recommended Posts