mgps Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 hur betalar man för netellers tjänster? om jag för in 1000kr på neteller, för in dem på en pokersite, tar tillbaka dem från pokersiten till neteller och sen tillbaka till banken, hur mycket är då kvar? Citera
Komodo Postad 24 September , 2006 Rapport Postad 24 September , 2006 Runt 915-950kr, (Din bank kommer att ta runt 1,7% i växlingsavgift plus ev avgift för utlandsinbetalning. Vid växlingen tillbaka är det neteller som tar en växlingsavgift på 1,9%. Sen tar din bank runt 50kr för ankommande inbetalning. Iaf om jag har fattat det rätt) skulle jag tro, så det är nog inget bra att göra så. Har du pengarna i kr och inte har visa så är det antagligen bäst att rega pokerkontot i kr (En del sajter funkar det bra på iaf, tex ladbrokes, bet365, unibet) och sen göra banköverföringen direkt. Avgifterna borde då bli noll. Nackdelen är väl att det blir svårare att bonushora utan neteller. Citera
Recommended Posts