arealloser1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Äntligen Veno asbra jobbat än så länge ta det här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Har spelat riktigt kasst hela dagen men haft endel klonk. Åkte precis ur $1000 på stars men är fortfarande kvar på 125K på Prima, nickar Doris44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DNcrew Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Har precis kommit in the money på party poker. Min stack är precis på average och jag kämpar tappert på!!! edit: 1000000 garantin alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DNcrew Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Två sekunder senare hittar jag MONSTERKLONKEN med AK versus AA och dubblar upp. Tack gud allsmäktige!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Hur var spelet på Partys monster monthly? Måste ju ha varit lite speciellt med 1000 platser som är värda så mycket. Tight som fan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Klonk! Dealade HU och cashade in €14.8k. Puhh... Äntligen! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Klonk! Dealade HU och cashade in €14.8k. Puhh... Äntligen! =D Grattis till klonken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Tror jag leder 125k på Prima när det är runt 20 spelare kvar. Klienten fuckar sig så lyckas inte få fram exakta siffror. Hade en riktigt skön hand precis innan breaken. Blindsen 6000/12000 och jag höjer till 36000 med A7d från CO får syn av JJ på SB. Floppen kommer Q Q 4 två ruter. FI checkar och jag väljer att ta gratis kortet eftersom han brukar check raisa rätt ofta. Turn är ruter 2, då betar han ut runt 50 000, och jag väljer att trycka in rubbet runt 220 000. Han steker steker och synar med JJ inget ruter och min hand står. 18 spelare kvar nu och tilt på att man har dom två största stackarna brevid sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 klonk-mats leder självklart WCOOP på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Klonk! Dealade HU och cashade in €14.8k. Puhh... Äntligen! =D Min häst ogredani hade slaktat dig HU. Tur du valde dealen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Quzzo leder wcoop milijongarantin!Det är väl Mats Iremark om jag inte missminne mig? Lycka till !!! Någon som hann före och skriva detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_rothman_ Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Joggy : Den där var inte så snygg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Klonk! Dealade HU och cashade in €14.8k. Puhh... Äntligen! =D Min häst ogredani hade slaktat dig HU. Tur du valde dealen Med den chipleaden så hade han ganska bra chans ja, fast jag hade allt bjudit på motstånd som hette duga. Gl på stars nu! Se till att sverige får sitt tredje armband! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Joggy : Den där var inte så snygg ;) Sjuk klonk man har på den här turneringen, blir nästan förvånad om jag inte vinner =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 GL mats och joggy nu..! Se till att det blir fler forum-klonkar! Bedtime here, gn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 GL mats och joggy nu..! Se till att det blir fler forum-klonkar! Bedtime here, gn! Åkte tyvärr ut som 6 av cirka 1300. Låg trea när det va sex spelare kvar men valde att ställa med AQ mot en storstack, blindsen va så höga så kunde knappt lägga den. Han synar med AK som står. Fick $5600 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaoulDuke Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Mats slog ut två pers på en hand med QQ mot JJ och 88 som håller. Swingade tillbaka bra med den handen och är top 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Sjukt kul att Barny Boatman är med i toppen. Känns iaf som jag har ett psykologiskt övertag mot han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Hörde att man kan följa via radio med kommentatorer? Lyckas inte få igång det iaf. Lycka till Mats kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Sjukt kul att Barny Boatman är med i toppen. Känns iaf som jag har ett psykologiskt övertag mot han Håll igång de nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Hörde att man kan följa via radio med kommentatorer?Lyckas inte få igång det iaf. Lycka till Mats kör hårt! Skulle tro att radion går igång när dom närmar sig de 2 sista borden eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha skönt att Legato blev flyttad till ditt bord nu Mats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha skönt att Legato blev flyttad till ditt bord nu Mats! Alltid skönt med ez money ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Haha skönt att Legato blev flyttad till ditt bord nu Mats! Alltid skönt med ez money ju + att Luca Pagano sitter vid bordet (Legato har inte överdriven respekt för den killens pokerkunnande) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Sjukt kul att Barny Boatman är med i toppen. Känns iaf som jag har ett psykologiskt övertag mot han Barney är KUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts