hf89fc Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Ikväll blir det Party million garantueed, Stars million garantueed, 250 K på Full tilt, 200 K på Ultimatebet. Lycka till allihopa! och du nickar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Yuck, åkte på en käftsmäll i monstret strax innan pausen. Är nere på 10K nu med blinds på 2K/4K. Nu är det bara att be till klonkgudarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 ingen som spelar 1050d mille garran på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 ingen som spelar 1050d mille garran på stars? Cassano (ruthan) och Shahin (Shahin86) av de jag känner. Sedan har jag inte orkat leta i listan, men det är väl inte otroligt att några till kan hittas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 pappa spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 pappa spelar Vad nickar han då eller liarar han på ditt konto..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder b2b €100k garanti med 62 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Ikväll blir det Party million garantueed, Stars million garantueed, 250 K på Full tilt, 200 K på Ultimatebet. Lycka till allihopa! och du nickar ? Fulltillt=Haggisen Ultimatebet=Haggisen Partypoker=Nesiggah Trodde att jag hade reggat till starsmillen och blev förvånad när inte bordet dök upp hann ej med latereg Men ska köra stars seconde chance 530 dollars istället Nickar Micko Tilly där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder b2b €100k garanti med 62 kvar. Vad nickar du..? Ship_it$? Jag ligger 3a, 44 kvar. Har inte gått ut med mitt nick tidigare, men nu får det kvitta. =) VenoTox nickar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder b2b €100k garanti med 62 kvar. KINGSWEDEN har sjuka klonkarskills, hur kan han inte vinna turneringen? Hoppas det är du som är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zopiast Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 ngn av er här som är Doe_J? i Party million Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Jag nickar Ship_It$ o är väldigt kall just nu. Det tyder väl på att jag kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Åkte precis i Monster Monthly final. Var chipleader vid bordet och gick all in med QQ fick syn av chiptvåan med 77. Givetvis kom sjuan. Åkte i nästa hand, men kvalade i alla fall in till finalen (i maj ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Jag nickar Ship_It$ o är väldigt kall just nu. Det tyder väl på att jag kommer vinna. Det ska vi bli 2 om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Har aldrig någonsin fått sånna kort jag fick i turren på UB idag helt sjukt var det otroligt bra kort men i princip INGET betalt men byggde till dubbla avg för att sedan åka med AA vs 1010!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Vad gör dem!?!? Har alla siter gått ihop sig mot mig för att jag ska komma på megatilten eller!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sofseb Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder 125 000$ guarantee just nu på prima. Nickar Borat23. Ca 200kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Kul! Om inte KINGSWEDEN vinner är det sjukt. Han träffar fan varenda flopp. Helt galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Vad hände? 883 floppen, jag har KK.. raisat pre, han synar på knappen.. jag checkraisar o han ställer. självklart har han 33. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder 125 000$ guarantee just nu på prima. Nickar Borat23. Ca 200kvar Varför står det att du är från "Kazachstan"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGibson Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Vad hände? 883 floppen, jag har KK.. raisat pre, han synar på knappen.. jag checkraisar o han ställer. självklart har han 33. GL! Ahh, fan va surt! Han leker som fan på bordet nu, typ all in varje hand. Jag ligger 2 av 13, nu ska de klonkas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 KINGSWEDEN har PP minst varannan hand? Skönt att han går all-in varenda hand och delar ut lite marker med 85o och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sofseb Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Leder 125 000$ guarantee just nu på prima. Nickar Borat23. Ca 200kvar Varför står det att du är från "Kazachstan"? För att jag skrev det. Halkat ner lite nu, förlorade en stor pott med AK vs JJ. Ca 140 spelare kvar ligget top 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 haar nog aldrig åkt så snabbt i så många turnerignar som jag gjorde idag. Led av fancy play syndromet och hade otur, ingen lyckad kombination ligger 7/44 i cryptos 50K i alla fall EDIT: ute med set mot färgdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts