gdaily Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 Hittade ingen tråd, så jag får starta: Lördag: EPT Stars - spelar EPT Stars - spelar EPT Crypto - spelar EPT Everest - Tilt, missade CPC Double Shootout Crypto - Tilt, det verkar som att dom tröttnat på att ge ut övervärden WCOOP - 215 HORSE - spelar eventuellt Söndag Inget spel, åker till London och liverapporterar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HAN ATT FATTA ATT HAN ÄR SLAGEN????????????????????????????????????? PokerStars Game #6392261364: Tournament #31889012, $450+$25 Hold'em No Limit - Level VII (100/200) - 2006/09/23 - 16:09:10 (ET) Table '31889012 8' 9-max Seat #6 is the button Seat 1: raconteur (3061 in chips) Seat 2: UK-Spark (8835 in chips) Seat 3: snusleppa (13908 in chips) Seat 5: ruthan (15809 in chips) Seat 6: golfbum983 (14704 in chips) Seat 7: four40 (14635 in chips) Seat 9: bergenskaos (15121 in chips) raconteur: posts the ante 25 UK-Spark: posts the ante 25 snusleppa: posts the ante 25 ruthan: posts the ante 25 golfbum983: posts the ante 25 four40: posts the ante 25 bergenskaos: posts the ante 25 four40: posts small blind 100 bergenskaos: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to ruthan [Ad Qh] raconteur: folds UK-Spark: folds snusleppa: folds ruthan: raises 400 to 600 golfbum983: folds four40: calls 500 bergenskaos: calls 400 *** FLOP *** [Jd 9s Qs] four40: checks bergenskaos: bets 800 ruthan: raises 1600 to 2400 four40: folds bergenskaos: raises 1600 to 4000 ruthan: calls 1600 *** TURN *** [Jd 9s Qs] [Js] bergenskaos: bets 800 ruthan: raises 3200 to 4000 bergenskaos: calls 3200 *** RIVER *** [Jd 9s Qs Js] [Ks] bergenskaos: checks ruthan: bets 7184 and is all-in bergenskaos: calls 6496 and is all-in *** SHOW DOWN *** ruthan: shows [Ad Qh] (two pair, Queens and Jacks) bergenskaos: shows [8h Th] (a straight, Nine to King) ruthan said, "idiot" bergenskaos collected 30967 from pot *** SUMMARY *** Total pot 30967 | Rake 0 Board [Jd 9s Qs Js Ks] Seat 1: raconteur folded before Flop (didn't bet) Seat 2: UK-Spark folded before Flop (didn't bet) Seat 3: snusleppa folded before Flop (didn't bet) Seat 5: ruthan showed [Ad Qh] and lost with two pair, Queens and Jacks Seat 6: golfbum983 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 7: four40 (small blind) folded on the Flop Seat 9: bergenskaos (big blind) showed [8h Th] and won (30967) with a straight, Nine to King Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2006 Hittade ingen tråd, så jag får starta: Lördag: EPT Stars - spelar EPT Stars - spelar EPT Crypto - spelar EPT Everest - Tilt, missade CPC Double Shootout Crypto - Tilt, det verkar som att dom tröttnat på att ge ut övervärden WCOOP - 215 HORSE - spelar eventuellt Söndag Inget spel, åker till London och liverapporterar Stars 1: Ute, oturligt Stars 2: Ute, semidåligt spel Crypto: Ute skitsnabbt, pissade på Garpen alla mina marker efter dåligt spel. Grattis, förvalta dom rätt. Note to self: Det är inte bra att spela samtidit som man ska försöka skriva något vettigt om EPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2006 Spelar inte WCOOP, ska sova i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Bustade tyvärr som 5:a i EPT på crypto. 4 fick pris, (2säten). Blev dock 2:a i 15K£ på crypto så helt lottlös gick man inte. Spelade verkligen min bästa poker idag så det var ju kul att det resulterade i något. 2:a gången i rad jag bustar precis innan priserna i EPT kvalet tyvärr, lite bittert. spelade kanske inte optimalt på finalbordet där. kunde inte släppa AK preflop bla när jag visste att en annan kille hade KK eller AA (det hade han, surprise ) Lite tiltande att precis nu när jag skulle gå och lägga mig blinkade en turnering på Stars upp. en satellit till main event WCOOP som jag tydligen kvalat till och det är hela 34 säten på 330 pers som ska delas ut......kan man ju inte missa. blir till att spela halvsovande. imorgon spelar jag: 100K B2B MIllion MOnster Party - kvalad Partypoker Million - kvalad WCOOP Stars - kvalad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goozzze Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Har en ticket till Partys monster monthly som jag tänkte använda i morgon. Kanske även 25k och/eller 10k guarantee på Expekt (beroende på nivå på övervärde kontra bakfylla). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Bustade tyvärr som 5:a i EPT på crypto. 4 fick pris, (2säten). Blev dock 2:a i 15K£ på crypto så helt lottlös gick man inte. Spelade verkligen min bästa poker idag så det var ju kul att det resulterade i något. 2:a gången i rad jag bustar precis innan priserna i EPT kvalet tyvärr, lite bittert. spelade kanske inte optimalt på finalbordet där. kunde inte släppa AK preflop bla när jag visste att en annan kille hade KK eller AA (det hade han, surprise ) Lite tiltande att precis nu när jag skulle gå och lägga mig blinkade en turnering på Stars upp. en satellit till main event WCOOP som jag tydligen kvalat till och det är hela 34 säten på 330 pers som ska delas ut......kan man ju inte missa. blir till att spela halvsovande. imorgon spelar jag: 100K B2B MIllion MOnster Party - kvalad Partypoker Million - kvalad WCOOP Stars - kvalad Riggat Vad hade du i handen mot mig? (Som jag frågade om förrut) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Är kvar i WCOOP Event 9 Pot Limit ligger 32:a när vi är 96 kvar MickoTilly är nicket. FT vore grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Är kvar i WCOOP Event 9 Pot Limit ligger 32:a när vi är 96 kvar MickoTilly är nicket. FT vore grymt! Lycka till! Jag grindar! Fan va Tajt bodet verkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Är kvar i WCOOP Event 9 Pot Limit ligger 32:a när vi är 96 kvar MickoTilly är nicket. FT vore grymt! Lycka till! Jag grindar! Fan va Tajt bodet verkar.. Ty.. har riktig korttorka själv men kämpar på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Nu har dock stacken ökats på HurSkaDuInteVinnaLixom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Nu har dock stacken ökats på HurSkaDuInteVinnaLixom! hehe jo här klagar man på korttorka så får man AA 2 gånger och qq 1 gång på 5 min (torska iförs med qq vs ak) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Och nu har Humberto B possition på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Raulbcn är ju hårt som sten ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 A4 Soooooted....phew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2006 Hur går det? Lycka till om du är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Bustade tyvärr som 5:a i EPT på crypto. 4 fick pris, (2säten). Blev dock 2:a i 15K£ på crypto så helt lottlös gick man inte. Spelade verkligen min bästa poker idag så det var ju kul att det resulterade i något. 2:a gången i rad jag bustar precis innan priserna i EPT kvalet tyvärr, lite bittert. spelade kanske inte optimalt på finalbordet där. kunde inte släppa AK preflop bla när jag visste att en annan kille hade KK eller AA (det hade han, surprise ) Lite tiltande att precis nu när jag skulle gå och lägga mig blinkade en turnering på Stars upp. en satellit till main event WCOOP som jag tydligen kvalat till och det är hela 34 säten på 330 pers som ska delas ut......kan man ju inte missa. blir till att spela halvsovande. imorgon spelar jag: 100K B2B MIllion MOnster Party - kvalad Partypoker Million - kvalad WCOOP Stars - kvalad Riggat Vad hade du i handen mot mig? (Som jag frågade om förrut) -----HAND 681------ Game #3492200244: Hold'em NL (150/300) - 2006/09/23 - 23:44:25 (UK) Table "EPT 6600 Final 3424155 - 1" Seat 10 is the button. Seat 1: Ngamchit (20674 in chips) Seat 2: Poleaxe (4632 in chips) Seat 4: crazymac (7037.50 in chips) Seat 5: bruster (19567 in chips) Seat 6: Fabregarp (7273.50 in chips) Seat 7: Surflud1 (16670 in chips) Seat 8: BanterBoy (1462 in chips) Seat 9: Nutcraker (10152 in chips) Seat 10: Halvljus (12532 in chips) Ngamchit: posts small blind 150 Poleaxe: posts big blind 300 ----- HOLE CARDS ----- dealt to Surflud1 [Qc Ks] crazymac: folds bruster: folds Fabregarp: raises to 900 Surflud1: raises to 2100 BanterBoy: folds Nutcraker: folds Halvljus: folds Ngamchit: folds Poleaxe: folds Fabregarp: calls 1200 ----- FLOP ----- [6c 8d 8c] Fabregarp: checks Surflud1: bets 2700 Fabregarp: folds Returned uncalled bets 2,700 to Surflud1 Surflud1: doesn't show hand Surflud1 collects 4875 from Main pot ledsen att säga det, men jag gjorde ett spel mot dig, hade bara KQ faktiskt, men jag förstod att det skulle krävas en bra hand från din sida för att våga syna. Så trist var det när det var 5 kvar för chipleadern som var överlägsen ledare och överlägset synbenägnast, synade ner shortstacken 2ggr med skit så han tredubblade, sen var jag plötsligt short.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Slutade 40-nånting igår på Partys 35K. Låg bra till när bubblan sprack men fick bara skräpkort efter det när all-in pangandet startade. Ikväll blir det: Sportingbet 25K Partys monstermiljon (kvalad) Partys miljon (kvalad) Ipoker 25K (kvalad) Kan förhoppningsvis lägga till nån turnering till listan om dagens satellitande går vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Bustade tyvärr som 5:a i EPT på crypto. 4 fick pris, (2säten). Blev dock 2:a i 15K£ på crypto så helt lottlös gick man inte. Spelade verkligen min bästa poker idag så det var ju kul att det resulterade i något. 2:a gången i rad jag bustar precis innan priserna i EPT kvalet tyvärr, lite bittert. spelade kanske inte optimalt på finalbordet där. kunde inte släppa AK preflop bla när jag visste att en annan kille hade KK eller AA (det hade han, surprise ) Lite tiltande att precis nu när jag skulle gå och lägga mig blinkade en turnering på Stars upp. en satellit till main event WCOOP som jag tydligen kvalat till och det är hela 34 säten på 330 pers som ska delas ut......kan man ju inte missa. blir till att spela halvsovande. imorgon spelar jag: 100K B2B MIllion MOnster Party - kvalad Partypoker Million - kvalad WCOOP Stars - kvalad Riggat Vad hade du i handen mot mig? (Som jag frågade om förrut) ledsen att säga det, men jag gjorde ett spel mot dig, hade bara KQ faktiskt, men jag förstod att det skulle krävas en bra hand från din sida för att våga syna. Så trist var det när det var 5 kvar för chipleadern som var överlägsen ledare och överlägset synbenägnast, synade ner shortstacken 2ggr med skit så han tredubblade, sen var jag plötsligt short.... NH sir. Bra spelat! Jo, synd att sämsta spelaren hade flest marker. Han var ju inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Hur går det? Lycka till om du är kvar! Tack! Åkte dessvärre ut som 39:a nyckelhanden var handen innan sista då jag raisar UTG med AK får reraise av AJ jag pushar allin pre floppen AJ10 godnatt bara 20000 chips kvar som jag investerade i KQ handen efter. Hade legat top 5 om AK hållt upp med 40 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Nån som lirar monstermiljonen på Party? Jag är fortfarande kvar med 21K (avg stack) med drygt 2000 spelare kvar. Top 1000 får plats till bautafinalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Jag är också kvar med 20k i stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Samma här, 24k. Skulle vara riktigt kul att gå vidare, enligt mina beräkningar är platsen i grand final värd c:a $3000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen1 Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Ikväll blir det Party million garantueed, Stars million garantueed, 250 K på Full tilt, 200 K på Ultimatebet. Lycka till allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts