MacDaddy Postad 21 September , 2006 Rapport Postad 21 September , 2006 HERO was dealt 9d Td Pre-flop: putte57: Lägger mig Foulmessia: Lägger mig Python: Syna 5.00 klang8: Syna 5.00 bengtpm: Lägger mig majanen: Syna 5.00 HERO: Syna 5.00 Kruth: Lägger mig faxen4: Syna 5.00 Månsiman: Passa Flop (Board: Jc, 5h, Qs): faxen4: Passa Månsiman: Passa Python: Passa klang8: Passa majanen: Passa HERO: Satsa 5.00 faxen4: Lägger mig Månsiman: Syna 5.00 Python: Syna 5.00 klang8: Syna 5.00 majanen: Lägger mig Turn (Board: Jc, 5h, Qs, 9s): Månsiman: Passa Python: Passa klang8: Passa HERO: ?? Vad gör jag här. Bettar jag lr tar jag frikortet? Citera
Jessica Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Med så pass många spelare i potten skall du ta frikortet. Citera
Hjort Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Med så pass många spelare i potten skall du ta frikortet. Inte så säker på det. Man kan ju få loss lite outs genom att hålpipor lägger sig. Citera
all_ur_horses Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Med så pass många spelare i potten skall du ta frikortet. Inte så säker på det. Man kan ju få loss lite outs genom att hålpipor lägger sig. bambi var visserligen ett rådjur men ni har en likhet just nu Citera
MacDaddy Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 ÄR det omöjligt att jag har bäst hand här. Att de callar flop säger nada. Jag kanske köper en frishowdown med bettet. Jag minns att jag tänkte i all hast att jag köper kanske lite outs genom att betta men jag vet inte om jag gör det här. Träffar jag T för tvåpar så kanske en med K lagt sig på turn som då träffat stege. Citera
Recommended Posts