Hickmott Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Playboy, har också läst ditt arbete och fann det intressant och välskrivet (en fråga dök upp, men jag gör en ny tråd av den istället). Du har möjligen inte kvar en kopia på en av dina källor: Gustafsson Mika, Spelteori, En studie av hur pokerproblemet delvis lösts, Stockholms Universitet 2001? I så fall skulle jag gärna se en kopia på det också. //Hickmott Citera
Lasse Kongo Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Playboy, har också läst ditt arbete och fann det intressant och välskrivet (en fråga dök upp, men jag gör en ny tråd av den istället). Du har möjligen inte kvar en kopia på en av dina källor: Gustafsson Mika, Spelteori, En studie av hur pokerproblemet delvis lösts, Stockholms Universitet 2001? I så fall skulle jag gärna se en kopia på det också. //Hickmott Testa denna http://www.itn.liu.se/%7Emikgu/d_uppsats_matematik.pdf /L-K Citera
eroz Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Nice, skulle precis börja leta efter den. Tnx Kongo! Citera
Hickmott Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Suveränt! Tackar allra ödmjukast Lasse Kongo! //Hickmott Citera
Recommended Posts