psykologen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. Citera
chcar Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Citera
psykologen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Citera
thestonk Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Det skulle vara en sensation om V kom med i en S-regering, 5,75 är extremt lågt. Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Citera
JENZOER Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Sossarna vill bilda minoritetsregering... Citera
psykologen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Det skulle vara en sensation om V kom med i en S-regering, 5,75 är extremt lågt. Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Varför det? MP har sagt att de inte tänker vara med och bilda en samlingsregering utan ministerposter. De menar allvar nu också. V kommer knappast att stå och titta på då. Citera
psykologen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Sossarna vill bilda minoritetsregering... Knappast. Sammarbetet med MP har fungerat bra. Det är bara vänstern som är körda. Jag tror dock att det bara är spel för galleriet. Citera
JENZOER Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Någon som kan reka något ställe att lägga en peng på Göran. Tänkte lägga några lök. 3,20 hos Parbet, max 490€. Tack tack. La in en i Unibet stället för att v+mp+s bildade regering för 5,75. Känns som det är samma sak ungefär men till bättre odds. Sossarna vill bilda minoritetsregering... Knappast. Sammarbetet med MP har fungerat bra. Det är bara vänstern som är körda. Jag tror dock att det bara är spel för galleriet. Men saken är den att de vill bilda regering utan att ge ministerposter till de andra partierna. Kan man då kalla att de bildar regering tillsamans om de inte får någon minister? Citera
psykologen Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Samlingsregering. Hmm Majoritetsregering skall det självklart vara. // Ja det innebär ministerposter. Citera
Björn85 Postad 17 September , 2006 Författare Rapport Postad 17 September , 2006 Märkte ni att vänsterblocket var uppe i 28x (nån som köpte där?), nere nu i 15x vilket jag tror verkar komma att sjunka ytterligare. Så utnyttja överoddset snabbt! EDIT: Haha nere i 5x nu! Citera
Waggho Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Jag fick 3,4 på betfair på göran som statsminister. v+s+mp-regering är knappast detsamma som göran som statsminister. Tror näppeligen att han släpper in andra på ministerposter om de skulle vinna. Citera
Björn85 Postad 17 September , 2006 Författare Rapport Postad 17 September , 2006 Jag fick 3,4 på betfair på göran som statsminister. v+s+mp-regering är knappast detsamma som göran som statsminister. Tror näppeligen att han släpper in andra på ministerposter om de skulle vinna. Jag skrev fel, självklart var det Göran Persson som statsminister som var uppe i 28x Nere i 4x just nu Citera
pluntzky Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Är det någon mer än jag som bettade på 24hpoker på reinfeld till 1.6 och inte fått ut sina pengar ännu? Citera
hajen04 Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Är han stasminister officielt än? Citera
pluntzky Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Är han stasminister officielt än? Tja, bettade på betfair också och dom anser tydligen det Citera
Recommended Posts