Mr_Lie Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Hur gör ni när ni spelar live? Kollar ni på era hålkort direkt när ni får dom eller väntar ni tills det är er tur? Och varför? Howard Lederer hävdar ju bestämt i sin instruktionsvideo att man aldrig ska titta på dom innan det är ens egen tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Jag brukar kolla snabbt på dom så slipper jag ha ögonen på mig när det är min tur sen. Sen måste man ju såklart se likadan ut när man har 72off som AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=33857&highlight= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tony Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Jag tittar inte direkt, utan följer varje spelare och ser vad de hittar på, sen om någon höjjer så brukar jag kika på korten, då får jag besluta mig om jag ska spela handen, samt att hela bordets uppmärksamhet är hos han/hon som höjjer, och då kan jag kika ner på mina hålkort utan uppmärksamhet på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Ty wizzo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts