iamivar Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hej! Jag går sista året på naturvetenskapliga programmet, och som PA har mitt pokerskadade jag valt att skriva en pokerbok. Hade väl tänkt mig något i storleken av runt 50 sidor och den ska behandla typ hur man går från average joe till duktiga david. Det är väl främst THe som gäller, men även Omaha och Omaha8 känns intressant. Nu undrar jag om någon har något specifikt tips på vilken lektyr jag bör ta hjälp av. Om någon har något annat bra tips så tar jag gärna del Iamivar * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
ski_punk Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Theory of Poker hade jag nog använt. O dina lärare kommer nog bli imponerade/överaskade över matematiken i poker. Lägger du fokus på matten får du nog högre betyg tror jag, för det ger nog mer åt en naturlärare än att läsa basic preflopstrategi osv. Thats my $0.02 Citera
Recommended Posts