Nidson Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Jag kör med pokerpatterns för att plotta mina resultat. Idag får jag bara meddelandet "poker patterns has expired" när jag startar upp det och hemsidan kommer jag inte in på. What's up with that? * Lite RP till PRG-tråd - QoS * Citera
cazacu Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 han har info om alla dina konton nu Citera
Hume Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Jag tror man måste ställa om sin systemklocka för att få pokerpatterns att funka Tror han som utvecklade det la ner och tyvärr släppte han ingen upplåst version. Citera
Nidson Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Postad 13 September , 2006 Jag tror man måste ställa om sin systemklocka för att få pokerpatterns att funka Tror han som utvecklade det la ner och tyvärr släppte han ingen upplåst version. Ok tack, jag får leta upp något annat grafverktyg då. Citera
bzkt Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Har för mig att det ska finnas en version som inte har det där problemet, som utvecklaren släppte efteråt. Testa http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/PokerGrapher annars Citera
SantaClawzz Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Jag kör med pokerpatterns för att plotta mina resultat. Idag får jag bara meddelandet "poker patterns has expired" när jag startar upp det och hemsidan kommer jag inte in på. What's up with that? Testa att installera programmet igen och se om det fungerar. Citera
dr_kvist Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 På min nya dator så visar Pokerpatterns endast 455 av de ca 2500 händer jag spelat i min nya databas. Jag provade ladda ner Pokergrapher men det var samma sak där. Varför läser programmen bara en bråkdel av mina händer? Någon som vet vad att göra? Jag har tagit bort och återinstalerat pokerpatterns en gång, utan resultat. Citera
Recommended Posts