saffranboy Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Hej Jag har tänkt att köra några turneringar mot kompisar via nätet. Har utspridda kompisar och det vore kul att ha lite presige turneringar ibland. Och jag vet att på endel pokersidor kan man skapa privata bord, och endast bjuda in de man vill. Och ställa in exakt hur man vill ha det. Vilka pokersidor har bäst sådana möjligheter. Jag har hittat Bwin som erbjuder skapa alla former av real money och playmoney privata bord vid ring games, men endast real money när man gör egna turneringar. Någon sida som även erbjuder det i playmoney? Man vill ju ha rakefria turneringar:) /Saffran Citera
illerrre Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 ett tips är väl ändå att köra real money. Eller beror väl på hur mycket dina vänner vill vinna. Jag vet iaf att kör man inte med pengar med polarna så blir det inget seriöst spel. Citera
Lilly77 Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Hittar du någon sajt som erbjuder rakefria turneringar så får du tipsa! Det vore väldigt kul att ha lite turneringar med folk man känner. I vissa fall så kan jag nog tänka mig att köra med playmoney bara för prestige skull men det är ju ändå lite kul att ha en liten vinst som motiverar än. Citera
Recommended Posts