Bigsmooth Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Får ett nytt VISA kort idag (Då det gamla har pajjat). Behöver man göra några ändringar i neteller? var i sådanna fall? Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agar Postad 13 September , 2006 Rapport Share Postad 13 September , 2006 Om det fortfarande är samma kortnummer osv behöver du inte det. Har det gått sönder skall det vara samma kortnummer, det var det när mitt gick sönder och jag fick ett nytt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 13 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2006 nej det är inte samma siffror på kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 15 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2006 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kristian_83 Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 tjena,nej det skall inte behövas!jag har använt 2olika visa kort och det har aldrig varit några prob. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts